• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
1

تایید صلاحیت ۳۷ نفر از ثبت نام کنندگان میان دوره ای مجلس شورای اسلامی بهار و کبودرآهنگ

  • کد خبر : 115787
  • 10 خرداد 1400 - 10:52
تایید صلاحیت ۳۷ نفر از ثبت نام کنندگان میان دوره ای مجلس شورای اسلامی بهار و کبودرآهنگ

احسان قنبری اظهار کرد: تعداد کل ثبت نامی های انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در بهار و کبودراهنگ ۶۹ نفر بود که از این تعداد ۸ نفر انصرافی و ۳۷ نفر تایید و ۲۴ نفر رد صلاحیت شدند. به گزارش عصرهمدان؛ احسان قنبری، فرماندار شهرستان بهار در جلسه ستاد انتخابات این شهرستان اظهار […]

احسان قنبری اظهار کرد: تعداد کل ثبت نامی های انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در بهار و کبودراهنگ ۶۹ نفر بود که از این تعداد ۸ نفر انصرافی و ۳۷ نفر تایید و ۲۴ نفر رد صلاحیت شدند.

به گزارش عصرهمدان؛ احسان قنبری، فرماندار شهرستان بهار در جلسه ستاد انتخابات این شهرستان اظهار داشت: تعداد کل ثبت نامی های انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی ۶۹ نفر می باشد که از این تعداد ۸ نفر انصرافی و ۳۷ نفر تایید و ۲۴ نفر رد صلاحیت شدند.

قنبری تصریح کرد: ۱۲۰ شعبه در بهار و ۱۴۷ شعبه در کبودراهنگ در مجموع ۲۶۷ شعبه در حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ برای انتخابات سه گانه ۱۴۰۰ تعیین شده است.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه ما برگزاری انتخاباتی سالم است و از فرد خاصی نباید حمایت کنیم و مهم حضور حداکثری مردم در پای صندوق‎های رای می باشد.

قنبری همچنین افزود: در این دوره از انتخابات سه انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=115787
  • دیدگاه‌ها برای تایید صلاحیت ۳۷ نفر از ثبت نام کنندگان میان دوره ای مجلس شورای اسلامی بهار و کبودرآهنگ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.