• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
1

بیش از۵۶۲ هزار داوطلب آخر هفته ی خود را در جلسه ی آزمون استخدامی سپری خواهند کرد

  • کد خبر : 98577
  • 11 دی 1399 - 14:25
بیش از۵۶۲ هزار داوطلب آخر هفته ی خود را در جلسه ی آزمون استخدامی سپری خواهند کرد

هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور پنج شنبه و جمعه این هفته و با شرکت۵۶۲ هزار و ۶۷۶ داوطلب در ۱۸۹ شهر و با تدارک۲۷۳۰ حوزه بر گزار می شود. به گزارش عصر همدان، هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور که قرار بود اوایل آبان ماه برگزار شود طبق مصوبه ۲۹ آذر سال […]

هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور پنج شنبه و جمعه این هفته و با شرکت۵۶۲ هزار و ۶۷۶ داوطلب در ۱۸۹ شهر و با تدارک۲۷۳۰ حوزه بر گزار می شود.

به گزارش عصر همدان، هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور که قرار بود اوایل آبان ماه برگزار شود طبق مصوبه ۲۹ آذر سال ۹۹ ستاد ملی مدیریت کرونا طی روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه در ۱۸۹ شهر و ۲۷۳۰ حوزه برگزار خواهد شد.

فردا پنج شنبه ۱۱ دی ۲۹۷ هزار و ۹۶ و در روز جمعه ۲۶۵ هزار و ۵۸۰ داوطلب برای پاسخ به سوالات آزمون در حوزه ها حضور می یابند.

به منظور کاهش خطر شیوع کرونا در حوزه های امتحانی ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی، دستورالعمل بهداشتی و ضوابط برگزاری آزمون ارسال شده و حوزه ها توجیه شده اند. ناظرین از سوی وزارت بهداشت قبل، حین و بعد از برگزاری آزمون جهت رعایت موارد بهداشتی نظارت خواهند کرد.

هماهنگی های لازم از سوی سازمان سنجش با استاندارد ی های سراسر کشور، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت نفت، وزارت نیرو، سازمان اورژانس کشور، معاونت بهداشت وزارت بهداشت، معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور، پلیس راهنمایی و رانندگی، سازمان آتش نشانی، شرکت واحد اتوبوسرانی، سازمان بهزیستی، برای برگزاری این آزمون انجام شده است.

داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب می توانند کارت ورود به جلسه خود را از درگاه سازمان سنجش دریافت کنند همچنینداوطلبانی که وضعیت بومی بودن خود را در بازه زمانی ۲ مهر تا ۲۹ آبان اعلام نکرده اند در زمان دریافت کارت می توانند اطلاعات خود را ویرایش کرده و وضعیت خود را مشخص کنند.

این آزمون در راستای جذب و استخدام نیروی مورد نیاز ۸۱ دستگاه اجرایی در ۲۴۰ شغل برای جذب و استخدام ۳۸۱۸۴ نفر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / رض

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=98577
  • دیدگاه‌ها برای بیش از۵۶۲ هزار داوطلب آخر هفته ی خود را در جلسه ی آزمون استخدامی سپری خواهند کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.