• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
1

بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) همدان به مناسبت اولین سالگرد سپهبد شهید «سلیمانی»

  • کد خبر : 98658
  • 12 دی 1399 - 13:28
بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) همدان به مناسبت اولین سالگرد سپهبد شهید «سلیمانی»

سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» بیانیه‌ای صادر کرد. به گزارش عصر همدان، سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است: بسم رب الشهداء […]

سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش عصر همدان، سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین و بسم الله القاصم الجبارین

باز هم برگی از کتاب تاریخ انقلاب اسلامی ورق خورد و یک سال از ناگوار‌ترین، اما پرثمرترین اتفاقات جهان اسلام گذشت که روزی را به نام جهانی مقاومت در تقویم، ثبت نمود.

فاجعه‌ای که در اولین روزهای سال نو میلادی ۲۰۲۰ توسط نظام سلطه، صهیونیسم خونخوار، وهابیت فرتوت و دست‌نشانده‌های خبیث آنها ایجاد گردیده و شهادت سردار «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس، حامل نشان عالی ذوالفقار، قافله سالار پاسداران و مدافعان حرم، به همراه ابومهدی مهندس، مجاهد خستگی‌ناپذیر ملت عراق در کنار یکدیگر را رقم زد که حضورشان، داعش را فانی و رفتنشان، اضمحلال آمریکا و اسرائیل را در پی خواهد داشت.

مشایعت عظیم مردمی و بزرگواره‌های این سرداران رشید اسلام با بازتاب‌های جهانی یک ساله پس از آن باعث شد جبهه مقاومت، بیمه و پیروزی آن تضمین شود.

اینک یزیدهای زمانه و ایادی استکبار و صهیونیزم بدانند ما مجاهدین سپاه انصارالحسین(ع) همدان، ضمن محکوم نمودن این جنایت بزرگ، با تأسی به آیه شریفۀ «من المومنین رجال صدقوا ما عاهدواالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا» به خون مطهر این شهدای والامقام قسم یاد می‌کنیم که:

۱- مکتب مقدس «سلیمانی» را با تربیت نسلی که میلیون‌ها امثال «محسن حججی» از آن محصول خواهد داد، با تمام وجود ترویج نموده و خالصانه از آن مجاهدت خواهیم کرد و حال آنکه چشمۀ کوچکی از آن را در ایران بدون «حاج قاسم» اما توأم با هجمۀ کرونا، با اجرای رزمایش‌های همدلی و جهاد آموزشی به نام سردار دل‌ها جاری نموده‌ایم.

۲- انتقام سخت در راه است؛ استکبار جهانی باز هم بداند که پس از دهه‌ها حضور نامشروع و نامبارک در منطقه، هماره منفور ملل منطقه و نیز در دهه دوم هزاره جدید میلادی، بازنده بزرگ منطقه به شمار می‌آید. ترامپ قمارباز با هدف قرار دادن ناجوانمردانۀ فرزند برومند ایران اسلامی و مطیع محض ولایت، تقلا کرد تا شاید بتواند گوشه‌ای از شکست‌های خویش در غرب آسیا را جبران کند، اما غافل از اینکه با این جنایات، روند شکست دولت غاصبش تسریع خواهد شد.

۳- بند بند وصیت‌نامۀ سردار دل‌ها را به اطاعت از ولایت و فرمان «ایران قوی» جامۀ عمل می‌پوشانیم و نیز تدبیر عالمانۀ سکاندار کشتی ولایت در انتصاب به موقع سردار «قاآنی» غیور، مصداق کلام حکیمانۀ امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی را ارج نهاده که «هر پرچمی که از دست توانای سرداری بیفتد سردار دیگری آن را برخواهد داشت.» و معتقدیم با این چراغ راه، چشم نظام سلطه کورتر گردیده است.

۴- و در آخر این را هم بداند با به شهادت رساندن فرماندۀ مقاومت حشدالشعبی و مقاومت سردار ابومهدی مهندس؛عراق آینده، خاستگاه حکومت جهانی مهدی موعود در شهر کوفۀ آن، خیزشگاه حرکت‌های منسجم و هدفمند علیه نظام سلطه جهانی و خصوصاً شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار می‌گردد تا «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» به ثبوت برسد.

و این میثاق‌نامه را همزمان با اربعین شهادت دانشمند «محسن فخری‌زاده» در تمام رسانه‌ها، مطبوعات و عرصه‌های حقیقی و مجازی، به توقیع رسانده و به حمایت از تمامی مظلومان و ستم‌دیدگان عالم، آن را تقدیم به بزرگ‌ترین سردار عصر حکمت و فرزانگی می‌نماییم که افتادن دست پرتوان و مهربانش، یک عالم را تکان داد.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=98658
  • دیدگاه‌ها برای بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) همدان به مناسبت اولین سالگرد سپهبد شهید «سلیمانی» بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.