• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
2

بهره برادری از ۱۲۷ پروژه با اعتبار ۲۹۹ میلیارد تومان در هفته دولت/ضرورت تبیین دستاوردهای دولت در برابر القای ناکارآمدی توسط رسانه های دشمن

  • کد خبر : 162118
  • 25 مرداد 1401 - 8:50
بهره برادری از ۱۲۷ پروژه با اعتبار ۲۹۹ میلیارد تومان در هفته دولت/ضرورت تبیین دستاوردهای دولت در برابر القای ناکارآمدی توسط رسانه های دشمن

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان همدان امروز سه شنبه ۲۵ خرداد در سالن شهدای دولت فرمانداری همدان برگزار شد. به گزارش عصرهمدان؛ جلسه بزرگداشت هفته دولت با ریاست فرماندار همدان و دیگر مسولین استانی و شهرستانی در فرمانداری همدان برگزار شد. محمد علی محمدی، فرماندار همدان در این جلسه گفت: در این جلسه، اولین […]

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان همدان امروز سه شنبه ۲۵ خرداد در سالن شهدای دولت فرمانداری همدان برگزار شد.

به گزارش عصرهمدان؛ جلسه بزرگداشت هفته دولت با ریاست فرماندار همدان و دیگر مسولین استانی و شهرستانی در فرمانداری همدان برگزار شد.

محمد علی محمدی، فرماندار همدان در این جلسه گفت: در این جلسه، اولین نشست گرامیداشت شهدای دولت و بزرگداشت هفته دولت برگزار شد.

علی محمدی ادامه داد: امسال اولین سال شروع دولت انقلابی و مردمی است که نوع کار و اهداف در این با دولت های قبلی متفاوت است؛ فلذا به برخی موارد اشاره می شود.

فرماندار همدان افزود: از دوم تا هشتم شهریورماه برنامه ها اجرا می شوند، اولین مورد تشکیل ستاد هفته دولت از امروز شروع به کار می کند و دو ستاد شهرستانی در قهاوند داریم.

علی محمدی تاکید کرد: تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی با بیان اهداف دولت در دستور کار است و دستگاه های اجرایی عملکردهای خود را بیان می کنند. دستگاه ها باید ملاحظاتی را رعایت کنند که ارتقا تسهیل دولت در نزد مردم با توجه به عملیات روانی دشمن را در دستور کار قرار دهیم.

وی بیان کرد: در هفته دولت باید با القای ناکارآمدی که دشمن به آن می پردازد مبارزه کنیم. ما باید با ناامیدی مبارزه کنیم و مردم آرمان های خود را در این دولت انقلابی دیدند و حالا وظیفه مسئولین است که پای کار باشند.

فرماندار همدان اظهار داشت: امروز دنیا به نهایت کار برجام نگاه می کند؛ البته هر جا که آرمان های شهدا تامین نشود باید منتظر عکس العمل ما باشند.

وی ادامه داد: یکی از اهدافی که باید دستگاه ها به آن بپردازند، تربیت ارتباط دو طرفه بین دولت و مردم است. یک ارباب رجوع نباید ساعت ها پشت درب اداره ای معطل شود.

علی محمدی افزود: سیاست های ایجابی هفته دولت به تمام دستگاه ها ارسال می شود. همچنین در این هفته افتتاح پروزه های عمرانی و خدماتی و تجلیل از پروژه هایی که به اتمام رسیدند را در دستور کار خواهیم داشت.

فرماندار همدان گفت: در هفته دولت ۱۲۷ با اعتبار ۲۹۹ میلیارد تومان به بهره برادری می رسد و همچنین کلنگ زنی ۳۵ پروژه با ۱۷۵ میلیارد تومان را خواهیم داشت که جمعا ۴۷۵ میلیارد تومان را شامل می شود.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=162118
  • دیدگاه‌ها برای بهره برادری از ۱۲۷ پروژه با اعتبار ۲۹۹ میلیارد تومان در هفته دولت/ضرورت تبیین دستاوردهای دولت در برابر القای ناکارآمدی توسط رسانه های دشمن بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.