• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
0

بهره برادری از شبکه روشنایی کنارگذر سرابی ظرف یک هفته

  • کد خبر : 89593
  • 03 آبان 1399 - 13:37
بهره برادری از شبکه روشنایی کنارگذر سرابی ظرف یک هفته

شیرزاد جمشیدی با اعلام اینکه یکم آبان ماه جاری عملیات اجرایی شبکه روشنایی کنارگذر سرابی آغاز شده، گفت: انتظار می رود این پروژه با هزینه کرد ۴۰ میلیارد ریال اعتبار، ظرف یک هفته به بهره برادری برسد. به گزارش خبرنگار عصر همدان؛ به تازگی مدیر توزیع نیروی برق تویسرکان از سوی شیرزاد جمشیدی، مدیر عامل […]

شیرزاد جمشیدی با اعلام اینکه یکم آبان ماه جاری عملیات اجرایی شبکه روشنایی کنارگذر سرابی آغاز شده، گفت: انتظار می رود این پروژه با هزینه کرد ۴۰ میلیارد ریال اعتبار، ظرف یک هفته به بهره برادری برسد.

به گزارش خبرنگار عصر همدان؛ به تازگی مدیر توزیع نیروی برق تویسرکان از سوی شیرزاد جمشیدی، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان و محمد مهدی مفتح نماینده شهرستان تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اهدای لوح تقدیری مورد تجلیل قرار گرفت.

گفته شده عملکرد مثبت این مدیر در سال های اخیر زمینه ساز چنین تجلیلی از او شده است.

به همین دلیل بر آن شدیم تا پروژه های برقی که در یکی دو روز گذشته افتتاح و کلنگ زنی شده را بار دیگر مرور کنیم.

در این باره رضا جلیلوند مدیر توزیع نیروی برق تویسرکان در گفتگو با خبرنگار رودآور؛ گفت: در روزهای اخیر عملیات اجرایی پروژه های برق رسانی و تٲمین روشنایی معابر این شهرستان با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

وی اظهار کرد: با تلاش نیروهای این اداره شبکه روشنایی کنار گذر سرابی ظرف یک هفته به بهره برادری می رسد.

مدیر توزیع نیروی برق تویسرکان افزود: تامین روشنایی خیابان کنار گذر، اصلاح و بهینه سازی و تٲمین روشنایی معابر روستایی و احداث شبکه متوسط و پست هوایی برای باغات روستای رودآور از دیگر پروژه های برقی بودند که به بهره برادری رسیدند.

جلیلوند همچنین به افتتاح پروژه برق رسانی به کمربندی سرکان و فاز دوم مسیر گنبد سرابی اشاره و تصریح کرد: تکمیل برق رسانی به چاه های آب دشت فریازان و سه گاوی هم از دیگر مهمترین پروژه های شروع به کار شده در هفته گذشته بوده است.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=89593
  • دیدگاه‌ها برای بهره برادری از شبکه روشنایی کنارگذر سرابی ظرف یک هفته بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.