• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
4
در هفته دولت صورت گرفت؛

بهره‌برادری از ۲ پروژه آموزشی ورزشی در روستاهای قاضی‌مردان و چنارسفلی در اسدآباد

  • کد خبر : 195206
  • 06 شهریور 1402 - 10:46
بهره‌برادری از ۲ پروژه آموزشی ورزشی در روستاهای قاضی‌مردان و چنارسفلی در اسدآباد
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه دو پروژه آموزشی ورزشی در روستاهای قاضی‌مردان و چنارسفلی همزمان با هفته دولت به بهره‌برادری رسیده‌اند، گفت: امسال با ساخت این مدرسه روستایی 25 دانش‌آموز از نعمت تعلیم و تربیت بهره‌مند شده‌اند.

سجاد محمدی‌شمیم در گفتگو با خبرنگار عصر همدان از بهره‌برادری دو پروژه آموزشی ورزشی در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: این پروژه‌ها شامل مدرسه روستای قاضی‌مردان و زمین چمن مصنوعی چنارسفلی بود که با حضور مسئولان در چهارمین روز از هفته دولت به بهره‌برادری رسید.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه مدرسه روستای قاضی‌مردان در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر به صورت سه کلاسه با نام محمدباقر نوری ساخته شده، افزود: با ساخت این مدرسه امسال ۲۵ دانش‌آموز از نعمت تعلیم و تربیت برخوردار شدند.

وی یادآور شد: برای ساخت مدرسه روستای قاضی‌مردان ۱۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

محمدی‌شمیم تصریح کرد: زمین چمن مصنوعی دبیرستان شهدای فرهنگی چنارسفلی در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر با صرف اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان ساخته شد.

وی یادآور شد: در مراسم افتتاح این پروژه‌ها نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرائی شهرستان حضور داشتند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد همچنین از تهیه و توزیع ۳۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان بی بضاعت خبر داد و گفت: این امر همزمان با پنجمین روز از هفته دولت و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در قالب پروژه مهر توسط آموزش و پرورش انجام شد.

 

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=195206
  • دیدگاه‌ها برای بهره‌برادری از ۲ پروژه آموزشی ورزشی در روستاهای قاضی‌مردان و چنارسفلی در اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.