• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
7

بصیرت مردم ایران در سالگرد فتنه صهیونیستی_ امریکایی

  • کد خبر : 199424
  • 12 مهر 1402 - 9:10
بصیرت مردم ایران در سالگرد فتنه صهیونیستی_ امریکایی
«زن زندگی آزادی»، تلاش مذبوحانه دشمن برای براندازی نظام تنومند اسلام در سال ۱۴۰۱ بود که با بصیرت مردم ایران، بی‌نتیجه ماند.

به گزارش عصر همدان؛ سراب بی انتهایی که با تعرض به کرامت انسانی بانوان شروع شده و با کشیدن چادر از سر زنان محجبه، کشته‌سازی، لیدرسازی، تشویق به ضرب و شتم حافظان امنیت و بسیجیان، اقدامات هنجارشکنانه‌ای را متوجه مردم کشورمان کرد.

هدف اصلی دشمن در این جنبش ایجاد نارضایتی، بی‌اعتمادی و ناامیدسازی مردم ایران و همچنین شکستن پایه‌های وحدت و انسجام ملت بود که با ایجاد تفرقه و بدبینی مردم نسبت به نظام بتوانند به منافع پلید خود دست‌یابند.

ورشکستگی دشمنان در فتنه اخیر

مهدی ارتقایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به سالگرد فتنه صهیونیستی_ امریکایی، عنوان کرد: در سال گذشته تعداد کمی از مردم در اثر غفلت و تبلیغات مسموم دشمنان فریب خورده و احساس می‌کردند که در حق آنان ظلم و اجحاف شده است و این کشته‌سازی‌ها را به نظام و حاکمیت نسبت دادند.

ارتقایی با بیان این که رویکرد دشمنان از این کار، دنبال کردن خواسته‌ها و اهداف شخصی بود، افزود:  پشت صحنه و واقعیّت بهانه‌ شعار زن، زندگی، آزادی، تبدیل کردن زنان ایرانی به  کالای بی‌ارزش بود که خیلی از مردم این را فهمیدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان تصریح کرد: مردم بی‌اخلاقی‌ها و زن ستیزی را در کلمات و رفتار دشمنان دیدند و خدا را شکر دشمنان، آن پایگاه مردمی که توانسته بودند تا مدت اندکی اغفال کنند را به معنای واقعی از دست دادند.

وی با بیان ورشکستگی دشمنان در این فتنه، اذعان داشت: تجربه و هشیاری نیروهای امنیتی هم در این زمینه بیشتر شده و مهم‌تر از هر چیزی همکاری نکردن بدنه مردم با این دشمنان قسم خورده بود.

ارتقایی با تاکید بر هزینه‌های چند میلیارد دلاری و گزاف استکبار جهانی در جنگ جهانی رسانه‌ای بر علیه کشور و ملت، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، آن آتش عجیبی که دشمنان بر سر مردم ما ریختند، خبر اوکراین راکه خبر اول دنیا بود را گم کردند.

توجه به تهاجم فرهنگی، جنگ‌های رسانه‌ای دشمنان

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان، ادامه داد: ما نباید نسبت به تهاجم فرهنگی و تلفاتی که الان جبهه خودی بابت جنگ‌های رسانه‌ای  می‌دهد، غافل شده و فکر کنیم که هیج خطری ما را تهدید نمی‌کند.

وی تاکید کرد: فضای دانش‌آموزی نیاز به یک توجه ویژه ای دارد، جوان و نوجوان امروزی را با جهاد تبیینی که ولی امر مسلمین، فرمودند: باید درست و دقیق راهنمایی کنیم.

استفاده از نظرات حکیمانه ولی زمانه

ارتقایی به نظرات حکیمانه و عالمانه دیدبان اصلی که با نگاه ماهواره‌ای خودش، حوادث کشور و دنیا را رصد می‌کند، اشاره کرد و افزود:  دستاوردهای نظام را آنطوری که هست بدون کوچکترین بزرگنمایی و خودتحقیری به جوانان تزریق نکنیم نظام به مخاطره خواهد افتاد.

به گزارش عصر همدان؛ بنابر فتنه انگیزی‌های دشمنان و اتفاقات ریز و درشتی که در این سال‌ها افتاده، مسئولین موظفند در این شرایط سخت اقتصادی و تبلیغات وسیع و گسترده دشمنان، بر علیه کشور عزیزمان به رهنمودهای عالمانه رهبری گوش فرا داده و برای کم و برطرف شدن مشکلات و رسیدن به  زندگی نسبتاً خوب و منطقی، متحد و منسجم بوده و برای حل مشکل در کنار مردم فهیم کشورمان تلاش کنند.

انتهای پبام/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=199424
  • دیدگاه‌ها برای بصیرت مردم ایران در سالگرد فتنه صهیونیستی_ امریکایی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.