• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1

بصیرت در دفاع مقدس متولد شد

  • کد خبر : 130300
  • 06 مهر 1400 - 9:03
بصیرت در دفاع مقدس متولد شد

سردار عباس بشیری گفت: بصیرت صفتی است که در دفاع مقدس متولد شد و افرادی موقعیت‌شناس حرکت کردند و نظام را حفظ کردند و آن را به ما تحویل دادند و ما باید از دستاورد و زحمات آنان به‌خوبی حفظ و حراست کنیم. به گزارش عصر همدان؛ سردار عباس بشیری فرمانده گروه ۴۳ مهندسی رزمی […]

سردار عباس بشیری گفت: بصیرت صفتی است که در دفاع مقدس متولد شد و افرادی موقعیت‌شناس حرکت کردند و نظام را حفظ کردند و آن را به ما تحویل دادند و ما باید از دستاورد و زحمات آنان به‌خوبی حفظ و حراست کنیم.

به گزارش عصر همدان؛ سردار عباس بشیری فرمانده گروه ۴۳ مهندسی رزمی امام علی(ع) ملایر شامگاه دوشنبه در یادواره شهدای شهر زنگنه با اشاره به حمله رژِیم عراق در سال ۵۹ اظهار کرد: صدام دستاویز شرق و غرب بود که با ۳ سپاه، ۱۲ لشگر و ۱۲ تیپ مستقل به پشتیبانی آمریکا و شوروی و حمایت ۳۵ کشور دنیا به مرزهای جنوبی ما حمله کرد.

وی با اشاره به وضعیت کور ایران در سال ۵۹ افزود: کشور ما در آن سال هنوز ثبات کافی نگرفته بود و شالوده اصلی ارتش از بین رفته بود اما با نگاه معمار گونه امام خمینی(ره) سپاه پاسداران تشکیل و ارتش سازمان‌دهی شد.

فرمانده گروه ۴۳ مهندسی رزمی امام علی(ع) ملایر بابیان اینکه نباید لفظ جنگ را برای دفاع مقدس به کار برد، عنوان کرد: جنگ به معنای جدال و خونریزی و هنگامی‌که کشوری مورد ظلم قرار می‌گیرد و تمامی شیاطین به آن حمله شده جنگ نیست بلکه دفاع مقدس است.

وی با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در پرورش نیروهای انقلابی در دوران دفاع مقدس بیان کرد: الفبای قداست دوران ۸ ساله دفاع مقدس توسط معمار کبیر انقلاب در انسان‌پروری و علم‌آموزی نوشته شد.

بشیری بیان کرد: بسیج که یکی از دست اوره‌ای بزرگ نظام اسلامی است در آن سال‌ها تشکیل و بسیجیان صف به‌صف به مناطق عملیاتی حاضر و با ازخودگذشتگی از کشور اسلامی ایران دفاع کردند.

وی با انتقاد از حذف برخی مطالب ازجمله روایت شهادت حسین فهمیده از کتب درسی بیان کرد: برخی به خیال خام خود و به اسم خشونت برخی مطالب را از کتب درسی حذف کردند اما امروز یک نوجوان ۱۵ ساله به تأسی از همان شهید فهمیده به دل آتش می‌زند و جان دو نفر را نجات می‌دهد.

فرمانده گروه ۴۳ مهندسی رزمی امام علی(ع) ملایر بیان کرد: اقدام شهید علی لندی بر گفته از مکتب امام خمینی(ره) و ثمره انقلاب اسلامی و نشان از عزم نوجوانان ایران است.

وی افزود: نباید مطالب ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس از کتب درسی حذف شود و به تحریر درآوردن رشادت‌های شهدا چگونه خشونت است.

بشیری با اشاره به اقدامات جهادی دولت بیان کرد: زمانی کشور درگیر دفاع مقدس بود و با تمامی تحریم‌ها و مشکلات امنیتی با حضور افرادی آگاه ایران سربلند از حمله دشمنان بیرون آمد.

وی افزود: بصیرت صفتی است که در دفاع مقدس متولد شد و افرادی موقعیت‌شناس حرکت کردند و نظام را حفظ کردند و آن را به ما تحویل دادند و ما باید از این ارمغان به‌خوبی حفظ و حراست کنیم.

فرمانده گروه ۴۳ مهندسی رزمی امام علی(ع) ملایر بیان کرد: امروز با توجه به مدیریت جهادی واکسیناسیون سرعت گرفته و کاهش قیمت‌ها آغازشده است.

وی بابیان اینکه مردم امروز آگاه هستند و می‌دانند فرق خدمت و غیر خدمت چیست، تأکید کرد: مسئولین باید مشکلات مردم را درک کند و کشور را به‌سوی عزت سوق دهند.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=130300
  • دیدگاه‌ها برای بصیرت در دفاع مقدس متولد شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.