• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
4
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

بسیج خدمت‌گذار مردم است

  • کد خبر : 204853
  • 29 آبان 1402 - 18:14
بسیج خدمت‌گذار مردم است
فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: بسیج کاملاً در اختیار مردم بوده و خدمت‌گذار خوبی برای ملت ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ سید جواد حسینی پیش ازظهر امروز در مجمع بسیجیان شهرستان همدان اظهار داشت: هفته شجره طیبه و میلاد با سعادت حضرت زینب‌ سلام‌الله علیه، را بر همه بسیجیان تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: بحمدلله در فعالیت‌های بسیج در طول سال‌های گذشته، مخصوصاً از ابتدای انقلاب که تهدیدهای زیادی در رابطه با تشکیل انقلاب اسلامی توسط شیاطین داشته‌ایم، بازنگری شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: با هنر یادگار ماندگار امام خمینی (ره)، شجره طیبه بسیج تشکیل شد.

حسینی اذعان داشت: با این راهکار فرمول تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها را توسط بسیجیان از ابتدای انقلاب اسلامی تا الان را داشته باشیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، عنوان کرد: مقام عظمای ولایت تعبیر زیبایی در بحث بسیج داشته‌ و فرمودند: بسیج غیر ممکن‌ها را ممکن بوده و بن‌بست شکن است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد: بسیج کاملاً در اختیار مردم بوده و خدمت‌گذار خوبی برای ملت ایران است.

حسینی با اشاره به عملکرد مجمع بسیجیان همدان اذعان داشت: امروز یکی از برنامه‌های خوب بسیج، مجمع بسیجیان شهرستان همدان است که با حضور، مسئولین، نخبگان و همه افراد بسیجی در این همایش برگزار شده است.

وی یادآور شد: در این همایش قرار است ۶ کارگروه در مسئله‌یابی و رفع مشکلات شهرستان همدان، مباحث اساسی را مورد بررسی قرار دهند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان در ادامه افزود: یکی از مسائل مهم شهرستان مباحث مسکن، اشتغال و پیری جمعیت بوده که در این مجمع مورد بررسی قرار گرفته و با ارائه راهکارهای اساسی به مسئولین ارائه خواهند شد.

انتهای پیام/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=204853
  • دیدگاه‌ها برای بسیج خدمت‌گذار مردم است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.