• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
3

بسیجیان خدمات جهادی بزرگی در کارنامه خود دارند

  • کد خبر : 33977
  • 06 آذر 1398 - 9:52
بسیجیان خدمات جهادی بزرگی در کارنامه خود دارند

رئیس سازمان ورزش بسیج گفت: بسیج در هر کجا که احساس خلا کند ورود پیدا می کند مثلا در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله جهادی وار در میدان است و بسیجیان خدمات جهادی بزرگی در کارنامه خود دارند.   سردار کاظم یزدانی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به هفته بسیج گفت: […]

رئیس سازمان ورزش بسیج گفت: بسیج در هر کجا که احساس خلا کند ورود پیدا می کند مثلا در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله جهادی وار در میدان است و بسیجیان خدمات جهادی بزرگی در کارنامه خود دارند.

 

سردار کاظم یزدانی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به هفته بسیج گفت: همان طور که امام (ره) و مقام معظم رهبری بارها فرموده اند که بسیج یک نهاد مردمی که از آحاد مردم تشکیل شده و بسیجی یعنی کسی که بی مزد و منت وجودش را برای خدمت گذاشته است.

وی با اشاره به حضور ورزشکاران بسیجی در تمام صحنه ها افزود: خوشبختانه امروز جوانان ما در تمام عرصه های ورزشی چون همگانی و قهرمانی می درخشند که این نشان از تلاش بالای ورزشکاران بسیجی دارد.

یزدانی با تاکید بر بعد اخلاقی در ورزش گفت: بسیج ورزشکاران در سطح کشور در مباحث اخلاقی کار بسیار بزرگی را سالهاست شروع کرده و نقش آفرینی در ارتقای ارزش های اخلاقی و انسانی را در دستور کار دارد.

وی ادامه داد: بسیج در هر کجا که احساس خلا کند ورود پیدا می کند مثلا در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله جهادی وار در میدان هستند و کارهای بزرگی در کارنامه خود دارند .

رئیس سازمان ورزش بسیج با اشاره با اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب گفت: در گام دوم در بخش توسعه اخلاق و ورزش همگانی و همچنین ورزش قهرمانی تاکنون ۲۰۰۰۰ نونهال زیر ۱۴ سال را در رده های نونهالان داریک که باید این تعداد به حداکثر خودش برسد تا بتوانیم در بخش قهرمانی در دنیا دارای یک جایگاه پایه دار باشیم.

وی یکی از دستاوردهای بزرگ بسیج را احداث سالن های ورزشی دانست و افزود: در بحث زیر ساخت ۳۰۰۰سالن ورزشی در برنامه ۵ ساله دوم به بهره برادری رسید و امسال نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در بعد ورزش را برپا کردیم.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=33977
  • دیدگاه‌ها برای بسیجیان خدمات جهادی بزرگی در کارنامه خود دارند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.