• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

بسیجِ ِ سفیران سلامت شهرستان بهار برای مبارزه با کرونا در «طرح شهید سلیمانی»

  • کد خبر : 95344
  • 15 آذر 1399 - 11:11
بسیجِ ِ سفیران سلامت شهرستان بهار برای مبارزه با کرونا در «طرح شهید سلیمانی»

جلسه توجیهی بسیج ملی مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور بسیجیان شهر بهار و مراقبان سلامت شبکه بهداشت شهرستان بهار برگزار شد. به گزارش عصر همدان، جلسه توجیهی بسیج ملی مدیریت و کنترل اپیدمی کووید-۱۹ در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با حضورمراقبان سلامت شبکه بهداشت […]

جلسه توجیهی بسیج ملی مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور بسیجیان شهر بهار و مراقبان سلامت شبکه بهداشت شهرستان بهار برگزار شد.

به گزارش عصر همدان، جلسه توجیهی بسیج ملی مدیریت و کنترل اپیدمی کووید-۱۹ در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با حضورمراقبان سلامت شبکه بهداشت و بسیجیان شهر بهار در محل شبکه بهداشت شهرستان بهار برگزار شد.

بر اساس تفاهم‌نامه‌ای میان وزارت بهداشت و سازمان بسیج، اجرای طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» در دستور کار قرار گرفت، که با اجرای درست آن و تعامل مناسب میان دستگاه‌های مختلف می‌توان گامی اساسی در راستای قطع زنجیره شیوع کرونا برداشت.

در این جلسه نیروهای داوطلب بسیجی خواهر و برادر برای کنترل و پیشگیری شیوع بیماری کرونا توسط دکتر عباسی آموزش دیدند تا با اقدامات بسیج محله محور و کمک مومنانه به هموطنان نقش آفرینی کنند.

در این طرح، از ظرفیت نیروهای داوطلب و بسیجی برای شناسایی بیماران به صورت محله‌محور استفاده می‌شود، از نقاط قوت این طرح می‌توان به محله و خانواده محور بودن و جلب مشارکت مردمی اشاره کرد.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=95344
  • دیدگاه‌ها برای بسیجِ ِ سفیران سلامت شهرستان بهار برای مبارزه با کرونا در «طرح شهید سلیمانی» بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.