• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3
فرماندار همدان:

برگزار کننده اصلی انتخابات خود مردم هستند

  • کد خبر : 207732
  • 28 آذر 1402 - 20:02
برگزار کننده اصلی انتخابات خود مردم هستند
فرماندار همدان گفت: فرایند برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی به نحوی است که در واقع برگزار کننده اصلی انتخابات خود مردم هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ مسلم مخفی، عصر امروز در همایش توجیهی آموزشی نمایندگان فرماندار همدان در شعب انتخابات، اظهار داشت: یازدهم اسفند ماه امسال شاهد بزرگترین رویداد سال خواهیم بود.

وی افزود: فرایند برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی به نحوی است که در واقع برگزار کننده اصلی انتخابات خود مردم هستند.

فرماندار همدان با بیان اینکه فرماندار وظیفه دارد ۳۰ نفر از افراد خوشنام و برجسته را به هیئت‌های نظارت معرفی کرده، عنوان کرد: در نهایت هشت نفر از این افراد توسط هیئت نظارت برگزیده و تمامی فرآیند انتخابات را برعهده می‌گیرند.

مخفی ادامه داد: در ابتدا ۱۷۵ نفر برای این انتخابات پیش ثبت‌نام کرده و بعداز بررسی صلاحیت‌ها ۱۴۳ نفر آنها تائید و به هیئت نظارت فرستاده تا صلاحیت آنها مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ۳۲۰ شعبه در شهر همدان برای اخذ رای در نظر گرفته شده، اذعان داشت: مدیر شعبه از اهمیت خاصی برخوردار است، برای مدیریت شعبه وظایف مهمی در نظر گرفته شده، در واقع این فرد امین فرماندار در شعبه بوده و تا ساعات پایانی باید مراقب باشد.

فرماندار همدان تاکید کرد: انتخابات این دوره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده، مقام معظم رهبری در آغاز سال از اهمیت این انتخابات گفته و فرمودند: سیاست دشمن برای تخریب انتخابات بوده و استراتژی قطعی دشمن، نا امید سازی و ایجاد فضای تاریک از کشور است.

مخفی در پایان یادآور شد: با روشنگری نخبه‌گان و رشد بصیرت سیاسی مردم، ان‌شاالله شاهد انتخابات خوبی خواهیم بود.

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=207732
  • دیدگاه‌ها برای برگزار کننده اصلی انتخابات خود مردم هستند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.