• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی در همدان با حضور روایتگر علی میر اکبری

  • کد خبر : 133855
  • 09 آبان 1400 - 8:39
برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی در همدان با حضور روایتگر علی میر اکبری

شهلا شیخعلیان از برگزاری یاواره شهدا آموزش و پرورش ناحیه یک و دو در سطح استان همدان خبر داد. شهلا شیخعلیان، مدیر کانون بسیج فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: یادواره شهدای دانش آموزی ۱۱و ۱۲ آبانماه در سالن ورزشی امام علی (ع) با حضور خانواده های شهدا و مدافعیم حرم، دانش آموزان و […]

شهلا شیخعلیان از برگزاری یاواره شهدا آموزش و پرورش ناحیه یک و دو در سطح استان همدان خبر داد.

شهلا شیخعلیان، مدیر کانون بسیج فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: یادواره شهدای دانش آموزی ۱۱و ۱۲ آبانماه در سالن ورزشی امام علی (ع) با حضور خانواده های شهدا و مدافعیم حرم، دانش آموزان و فرهنگیان برگزار می شود.

وی افزود: مراسم از ساعت ۹:۳۰در سالن ورزشی امام علی (ع) با سخنران کشوری علی میر اکبری و برنامه های متنوع فرهنگی اجرا می شود.

مدیر دفتر بسیج دانش آموزی ناحیه یک و دو همدان افزود: در هفته دانش آموزی دیدار با امام جمعه، غبارویی مزار شهدا،آبروی محله،یادواره شهدا،نسابقات قرآنی و ورزشی را داریم که شرکت در حماسه ۱۳ آبانماه نیز تز مهمترین برنامه های این هفته است.

گفتنی است روز ۸ آبان ماه ؛ روز نوجوان و بسیج دانش آموزی نامیده شد. ۸ آبان ماه ۱۳۵۹ محمد حسین فهمیده نوجوان بسیجی ۱۳ ساله به مرتبه بزرگ شهادت رسیده است و به مناسب این اتفاق عظیم سالروز شهادت ایشان را روز نوجوان و همچنین روز بسیج دانش‌آموزی نامیده است.

هر ساله در ۸ آبان ماه از این نوجوان ۱۳ سیزده درس عبرت و جوانمردی و شجاعت می‌آموزند. به راستی یک نوجوان ۱۳ ساله چگونه آن همه شجاعت به خرج می‌دهد! شهید محمد حسین فهمیده در سال ۱۳۴۶ شمسی در شهر قم متولد شد خانواده محمدحسین فهمیده مذهبی و متدین بوده‌اند.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=133855
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی در همدان با حضور روایتگر علی میر اکبری بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.