• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
1

برگزاری سوگواره فاطمی با رنگ و بوی حاج قاسم سلیمانی

  • کد خبر : 138220
  • 20 آذر 1400 - 11:40
برگزاری سوگواره فاطمی با رنگ و بوی حاج قاسم سلیمانی

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ از برگزاری مراسمات ایام فاطمیه امسال با محوریت شهید سلیمانی و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان خبر داد. حجت الاسلام ابوالحسن کیهانی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ در گفتگو با عصر همدان؛ با توجه به مراسمات ایام فاطمیه اظهار کرد: در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر […]

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ از برگزاری مراسمات ایام فاطمیه امسال با محوریت شهید سلیمانی و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام ابوالحسن کیهانی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ در گفتگو با عصر همدان؛ با توجه به مراسمات ایام فاطمیه اظهار کرد: در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسمات ایام فاطمیه امسال جلسه ای مشترک با حضور مدیران هیئات مذهبی و و مسئولین فرهنگی مذهبی شهرستان در خصوص زیست بوم فرهنگی منطقه برگزار شد.

وی از تشکیل کارگروه های مردمی در سطح شهرستان خبر داد و افزود: با توجه به اولویت اصلی عملیات فاطمی با محوریت مردم و شهید سلیمانی کارگروه های بانوان،رسانه و فضای مجازی،هماهنگی ،پشتیبانی ،نظارت و ارزیابی و کارگروه تبلیغ نوین راه اندازی شده است.

کیهانی با توجه به شخصیت والای شهید حاج قاسم سلیمانی در جهان اسلام اضافه کرد: شهید سلیمانی شخصیتی جهانی بود که حرکت عظیم مردمی در سالروز شهادت این شهید عزیز در دو سال گذشته نشان از ارادت و علاقه مردم مظلوم جهان به این شخصیت ظلم ستیز دارد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ از هماهنگی با شهرداری خبر داد و خاطر نشان کرد:جهت تبلیغات و فضاسازی شهری و بیرونی با شهرداری و برخی از ادارات شهرستان هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=138220
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری سوگواره فاطمی با رنگ و بوی حاج قاسم سلیمانی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.