• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه در حوزه عفاف و حجاب/ کاهش آسیب های اجتماعی با تقویت نهاد خانواده

  • کد خبر : 76122
  • 29 تیر 1399 - 11:07
برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه در حوزه عفاف و حجاب/ کاهش آسیب های اجتماعی با تقویت نهاد خانواده

معصومه رضایی از برگزاری بیش ‌از پنجاه عنوان برنامه در هفته عفاف و حجاب در شهرستان رزن و درگزین خبر داد و گفت: امروز مسئله اصلی دشمن هدف گیری نهاد خانواده است و مهمترین محور خانواده زنان هستند. معصومه رضایی، مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان رزن در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: امروز […]

معصومه رضایی از برگزاری بیش ‌از پنجاه عنوان برنامه در هفته عفاف و حجاب در شهرستان رزن و درگزین خبر داد و گفت: امروز مسئله اصلی دشمن هدف گیری نهاد خانواده است و مهمترین محور خانواده زنان هستند.

معصومه رضایی، مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان رزن در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: امروز مسئله اصلی دشمن هدف گیری نهاد خانواده است و مهمترین محور خانواده نیز زنان می باشند.

وی با اشاره به طرح ریزی گسترده دشمن در نبرد فرهنگی و جنگ نرم گفت: برای مقابله با این نبرد خاموش راهی جز تبیین اندیشه های اسلامی و گفتمان انقلاب در زمینه زنان و خانواده نداریم.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان رزن  به وجود آمدن برخی مشکلات و ناهنجاری ها اجتماعی و فرهنگی در حوزه خانواده را معلول گرایش به فرهنگ غربی برشمرد و افزود: عمل به توصیه ها و دستورات عقلانی و فطری اسلام در زمینه عفاف و حجاب موجب استحکام خانواده می شود.

رضایی با اشاره به ضرورت استفاده از وسایل ارتباط جمعی و ابزارهای رسانه ای نوین در اقدامات فرهنگی خانواده محور، عنوان کرد: باید به دنبال برقراری ارتباط با جوانان از طریق ابزارهای نوین رسانه ای باشیم.

وی رسیدگی به مباحث فرهنگی را یک اصل لازم الاجرا برشمرد و گفت: در راستای عمل به این ضرورت در هفته عفاف و حجاب بیش از پنجاه عنوان برنامه در سطح سه منطقه رزن، درگزین و سردرود برگزار شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان رزن بیان کرد: برگزاری مسابقات متنوع نظیر عروسک محجبه من، دختر محجبه، برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع خانواده و عفاف و حجاب، بزگزاری کارگاه مجازی حجاب در اسلام با همکاری فضای مجازی استان همدان، برگزاری میزگردهای پاسخگویی به شبهات بصورت مجازی، تقدیر از بانوان فعال در زمینه فرهنگی و عفاف و حجاب و ده ها برنامه دیگر از جمله اقدامات ما در هفته حجاب و عفاف بود.

رضایی افزود: تلاش کرده ایم محوریت برنامه های شهرستان در حوزه بسیج زنان، تقویت بنیان نهاد خانواده باشد.

وی تقویت نهاد خانواده را موجب کاهش آسیب های اجتماعی و مشکلات ناشی از آن دانست و گفت: عفاف و حجاب و رشد رعایت مسائل دینی و اخلاقی در خانواده موجب تحکیم بنیان خانواده می شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=76122
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه در حوزه عفاف و حجاب/ کاهش آسیب های اجتماعی با تقویت نهاد خانواده بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.