• امروز : سه شنبه - ۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 28 May - 2024
3
کارشناس هواشناسی استان همدان خبر داد:

برف و باران در راهِ همدان

  • کد خبر : 206954
  • 21 آذر 1402 - 21:27
برف و باران در راهِ همدان
کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه آسمان استان همدان از فردا بارانی می‌شود، گفت: بارش‌ها در مناطق مرتفع و کوهستانی به صورت برف خواهد بود.

محمدحسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی«عصر همدان» با اشاره به آخرین مدل‌های خروجی هواشناسی، گفت: به دلیل پایداری جو، افزایش غلظت آلاینده‌ها در مراکز شهری و صنعتی استان مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه از صبح فردا با فعالیت سامانه بارشی شروع بارش باران از مناطق غربی استان همدان آغاز می‌شود، افزود: در ساعاتی از بعدازظهر فردا و فردا شب در اکثر نقاط استان شاهد بارش باران خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی استان همدان ادامه داد: بارش‌ها در مناطق مرتفع به صورت برف خواهند بود.

باقری‌شکیب با اشاره به اینکه سامانه بارشی تا ظهر پنجشنبه در استان فعال است، گفت: از بعدازظهر روز پنجشنبه به تدریج شاهد کاهش ابر در آسمان استان هستیم.

وی با بیان اینکه صبح جمعه با خروج کامل سامانه بارشی از استان کاهش محسوس دمای کمینه در استان خواهیم داشت، افزود: دماهای کمینه در صبح جمعه در اکثر نقاط استان همدان تا منفی پنج درجه هم خواهد رسید.

این کارشناس هواشناسی استان همدان تصریح کرد: روز گذشته بیشینه دما از شهرستان نهاوند با ۱۵ درجه گزارش شد و صبح امروز دمای کمینه از نهاوند با منفی یک درجه گزارش شد.

باقری شکیب عنوان کرد: دمای هوای همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۳ و منفی یک درجه در نوسان بوده است.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=206954
  • دیدگاه‌ها برای برف و باران در راهِ همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.