• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
7
رئیس ستاد انتخابات استان همدان:

برای هر کرسی نمایندگی در استان ۱۲۵ نفر ثبت‌نام کردند

  • کد خبر : 193723
  • 25 مرداد 1402 - 12:38
برای هر کرسی نمایندگی در استان ۱۲۵ نفر ثبت‌نام کردند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: ۹ کرسی نمایندگی در استان وجود دارد که برای هر کرسی ۱۲۵ نفر ثبت‌نامی(پیش ثبت‌نام) داریم .

به گزارش عصر همدان؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و رئیس ستاد انتخابات استان در جمع اصحاب رسانه گفت: دشمن دوباره در محاسباتش دچار اشتباه شد، که در دهه اول محرم را تحریم کردند اما به فضل الهی چه عظمتی اتفاق افتاد و مردم همه پای کار آمدند.

رضانیا با بیان اینکه حماسه ای در انتخابات رقم خورد و حدود ۵۰هزار نفر شرکت کردند، و در روز آخر انتخابات یک حادثه هولناک توسط مجموعه بی سر و پای تروریستی رقم می خورد و اینها بی دلیل نیست، همه به هم وصل هستند چرا که دشمن هر کجا احساس خطر می‌کند آن را تحت الشعاع قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه در انتخابات پای امانت مردم می ایستیم و بی طرفی کامل خود را در انتخابات اعلام می کنیم گفت: در پیش ثبت‌‌نام افراد زیادی شرکت کردند و به ترتیب از روز اول تا هفت ۱۳۰، ۱۱۳، ۱۱۶، ۱۰۱،  ۱۰۰، ۲۰۳، ۳۶۱ در روز هفتم ثبت نام کردند.‌

*️رشد دو و نیم برابری مشارکت نسبت به سال ۹۸ را داشتیم 

رضانیا افزود: به لحاظ مدرک تحصیلی با مدرک تحصیلی دکترا ۱۴درصد که نسبت به ۹۸ سه برابر می شود و ارشد ۷۱ درصد که دو برابر نسبت به سال ۹۸ و هفت برابر شده است.

وی ادامه داد: در مجموعه ۱۳ درصد خانمها افزایش مشارکت در پیش ثبت نام داشتیم و آقایان ۸۷ درصد را شامل شد.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: به لحاظ سنی جوانان خیلی خوب پای کار آمدند، ۵۷درصد متقاضیان بین ۳۰ تا ۴۵ سال بودند.

وی با بیان اینکه ۹ کرسی نمایندگی در استان داریم گفت: برای هر کرسی ۱۲۵ نفر ثبت نامی داریم . وی افزود: تعداد افراد ثبت نامی در استان همدان؛ همدان و فامنین ۴۲۶، ملایر ۱۸۲ نفر،بهار ۱۵۴ نفر، ۱۱۶ نهاوند،رزن و درگزین ۸۷ نفر،اسد آباد ۸۱ نفر و تویسرکان ۷۸ نفر است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=193723
  • دیدگاه‌ها برای برای هر کرسی نمایندگی در استان ۱۲۵ نفر ثبت‌نام کردند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.