• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
3

برای دومین بار زنگ ایثار در ملایر نواخته شد!/کشاندن دانش آموزان به مدرسه برای برنامه تکراری

  • کد خبر : 130714
  • 08 مهر 1400 - 8:56
برای دومین بار زنگ ایثار در ملایر نواخته شد!/کشاندن دانش آموزان به مدرسه برای برنامه تکراری

در کمال تعجب زنگ آغاز سال تحصیلی و ایثار و مقاومت برای دومین بار در ملایر برگزار شد و این در حالی است که مدارس غیرحضوری فعالیت می کنند. به گزارش عصر همدان؛ در حالی که روز سوم مهر ماه مراسم زنگ آغاز سال تحصیلی و ایثار و مقاومت در ملایر همزمان با سراسر کشور […]

در کمال تعجب زنگ آغاز سال تحصیلی و ایثار و مقاومت برای دومین بار در ملایر برگزار شد و این در حالی است که مدارس غیرحضوری فعالیت می کنند.

به گزارش عصر همدان؛ در حالی که روز سوم مهر ماه مراسم زنگ آغاز سال تحصیلی و ایثار و مقاومت در ملایر همزمان با سراسر کشور برگزار شده بود یک بار دیگر روز گذشته این مراسم در یکی دیگر از مدارس شهر ملایر برگزار شد.

ر روز سوم مهر ماه و در دبیرستان فرزانگان مراسم زنگ ایثار و مقاومت با حضور جمعی از مسئولین و حجت الاسلام آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

اما این مراسم روز گذشته مجددا با حضور دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در دبیرستان دخترانه شاهد برگزار شد.

همه ساله مراسم بازگشایی مدارس همزمان با هم در سراسر کشور برگزار می شود و با توجه به همزمانی آغاز مدارس با هفته دفاع مقدس زنگ ایثار و مقاومت نیز در این مراسم به زده می شود اما چه لزومی داشته که آموزش و پرورش ملایر به عنوان متولی برای دومین بار مراسم زنگ آغاز سال تحصیلی و ایثار و شهادت را برگزار کند جای بسی تعجب دارد!

شاید برگزاری این مراسم در یکی از بخش های می توانست توجیهی برای برگزاری این مراسم داشته باشد اما اینکه مجددا این مراسم در شهر ملایر برگزار شد جای سوالات فراوانی را باقی می گذارد که مسئولین آموزش و پرورش باید به این مسئله پاسخ دهند و آیا می توان گفت این اقدام نشان از تفرقه در بین مسئولین است که خواهان حضور در اینگونه مراسم هستند؟

با توجه به غیرحضوری بودن مدارس کشاندن دانش آموزان به مدرسه برای برگزاری یک مراسم تکراری چه لزومی دارد؟

نکته قابل توجه دیگر در این مراسم حضور تعداد بالای مسئولین آن هم در ساعت اداری است که حتی تعداد آنان از دانش آموزان مدرسه نیز بیشتر بود!!!

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=130714
  • دیدگاه‌ها برای برای دومین بار زنگ ایثار در ملایر نواخته شد!/کشاندن دانش آموزان به مدرسه برای برنامه تکراری بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.