• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0

بخشی از بیانیه تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و انتخابات

  • کد خبر : 116082
  • 12 خرداد 1400 - 12:58
بخشی از بیانیه تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و انتخابات

تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) استان همدان در آستانه فرارسیدن سالگرد ارتحال امام(ره) و انتخابات ۲۸ خرداد بیانیه ای صادر کرد. به گزارش عصرهمدان؛ تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) استان همدان در آستانه فرارسیدن سالگرد ارتحال امام(ره) و انتخابات ۲۸ خرداد بیانیه ای صادر کرد. بخشی از متن بیانیه بدین شرح است: این بار آزمونی سخت تر و مهم […]

تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) استان همدان در آستانه فرارسیدن سالگرد ارتحال امام(ره) و انتخابات ۲۸ خرداد بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش عصرهمدان؛ تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) استان همدان در آستانه فرارسیدن سالگرد ارتحال امام(ره) و انتخابات ۲۸ خرداد بیانیه ای صادر کرد.

بخشی از متن بیانیه بدین شرح است:

این بار آزمونی سخت تر و مهم تر از همیشه در پیش است.

ملّت ایران در سال‌های اخیر تحت شدیدترین فشارهای دشمن خارجی؛ خیانت عوامل داخلی و بی‌تدبیری برخی مسئولان قرار گرفته و بخش عظیمی از جامعه تحت این فشارها و خیانت‌ها و بی‌تدبیری ها دچار آسیب‌های جدّی در معیشت خود گردیده اند.

جبهه رسانه‌ای و فکری معاندین نظام ماههاست با شبهه پراکنی؛ تخریب و ایجاد تردید با سوء استفاده از مشکلات اقتصادی کشور و بی تدبیری مدیران در رفع بحران ها و نیز با بهره گیری از شرایطی که شیوع ویروس کرونا؛ در پی القای ناکارآمدی نظام و ناامیدی و خودداری مردم از حضور در صحنه مشارکت و دفاع از انقلاب اسلامی است

ملّت بزرگ ایران چهره پلید دشمن را پشت پرده جنگ روانی و کمپین های شیطانی ضد نظام می بیند و آگاه است که مشکلات امروز کشور نتیجه انتخاب است و نه انقلاب

قطعاً نظام اسلامی با روی کار آمدن دولت جوان انقلابی و مدیران شایسته اسلامی کارآمد بوده و زمینه‌ساز تحقّق گام دوم انقلاب و تمدّن نوین اسلامی خواهد بود.

بدیهی است حضور حدّاکثری ملّت ایران در انتخابات ۲۸ خردادماه همراه با انتخاب مدیران در تراز نیازهای جامعه و مطابق با معیارهای اصلح در کلام امام عظیم الشأن(ره) و مقام معظم رهبری مطلع نجات و حل مشکلات و حرکت کشور به سوی تشکیل ایرانی قوی و باد خواهد بود.

هر یک از آرایی که در روز ۲۸ خرداد به صندوق‌های رأی ریخته می‌شود سیلی محکمی بر صورت دشمنان و قوّت قلبی برای دوستداران انقلاب اسلامی و مستضعفان عالم است.

بی شک روح مطهّر امام راحل(ره) و شهدای عالیقدر انقلاب به ویژه روح بلند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حاضر و ناظر بر انتخابات و انتخاب ملّت عزیز و سربلند ایران است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=116082
  • دیدگاه‌ها برای بخشی از بیانیه تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و انتخابات بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.