• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

با ترور شخصیت های بزرگ ما، اسلام ما تایید می‌شود

  • کد خبر : 94355
  • 08 آذر 1399 - 12:03
با ترور شخصیت های بزرگ ما، اسلام ما تایید می‌شود

شهادت محسن فخری زاده سرخط اخبار ایران، جدید ترین جنایت صهیونیسم جهانی، نشانه‌ی استیصال دشمن و بالا ترین انگیزه‌ی جوانان ایران برای ادامه‌ی قدرتمند راه حق بود. به گزارش عصر همدان، پیروزی به قیمت هر ناجوان مردی و هر تقلبی شعار ازلی و ابدی جبهه باطل است که امروز به نام صهیونیسم جهانی شناخته می […]

شهادت محسن فخری زاده سرخط اخبار ایران، جدید ترین جنایت صهیونیسم جهانی، نشانه‌ی استیصال دشمن و بالا ترین انگیزه‌ی جوانان ایران برای ادامه‌ی قدرتمند راه حق بود.

به گزارش عصر همدان، پیروزی به قیمت هر ناجوان مردی و هر تقلبی شعار ازلی و ابدی جبهه باطل است که امروز به نام صهیونیسم جهانی شناخته می شود.

اگر تحریم، اگر تبعید، اگر اعمال فشار حد اکثری حتی اگر خون به هر طریق که شده جلوی پیشرفت جبهه اسلام را می گیرند چاره‌ی صهیونیسم برای مردانی از وادی غیرت، شجاعت، خود کفایی، تلاش و توکل تنها کشتار است.

پس از ترور شهیدان علی محمدی، احمدی روشن، رضایی نژاد، قشقایی و شهریاری در شب سالگرد شهادت این دانشمند گرامی خون پاک شهید محسن فخری زاده به دست شقی ترین آحاد بشر بر زمین ریخته شد.

بعد از انجام فعالیت های سازمان انرژی اتمی ایران برای بازگشت صنعت هسته ای کشور به شرایط قبل از برجام، دوباره دست لرزان غرب برای کشیدن ترمز اضطراری پیشرفت هسته ای مردانی از سرزمین پارس دراز شده است.

شهید محسن فخری زاده یکی از پنج شخصیت ایرانی بود که نامش در فهرست ۵۰۰ نفرهٔ قدرتمندترین افراد جهان که از سوی نشریه آمریکایی فارن پالیسی منتشر می‌شود قرار داشت.

او که عضو ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است به خدمت در عرصه‌ی هسته ای مشغول بود و از مهره های اصلی سیاست گذاری های هسته ای ایران شمرده می‌شد. شهید فخری زاده به سردار سلیمانی صنعت هسته ای معروف بود و تاثیر به سزایی در پیشرفت برنامه هسته ای ایران داشت تا جایی که طبق نظر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفته می‌شد تا زمانیکه با فخری‌زاده گفتگوی مستقیم انجام نشود، نمی‌توان در میزان ورود ایران به دانش هسته‌ای، اظهار نظر کرد.

شهید فخری زاده در مقام معاونت وزارت دفاع برای مقابله با ویروس کرونا وارد عرصه‌ی تحقیق برای تولید واکسن کرونا شد در حال حاضر این واکسن در مرحله‌ی تست انسانی قرار دارد. به گفته‌ی وزیر دفاع شهید فخری زاده به عنوان رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع نقش مهمی در این رابطه ایفا کرده است.

شهید فخری زاده سالها از اهداف موساد برای ترور بود. از معدود افرادی که توسط شخص نتانیاهو به عنوان عنصر مزاحم برای مبارزه با ایران معرفی شد.

ترور یک دانشمند نشانه ضعف و استیصال دشمن است که توان مقابله علمی، سیاسی و حتی نظامی را ندارد و از سوی دیگر از توان هسته ای و موشکی ایران هراس دارد.

قطعی است که ترور یکی از مسئولان جمهوری اسلامی باید توسط دستگاه قضا و از طریق حقوقی مورد پیگیری قرار گیرد. اما تجربه ثابت کرده است که خون شهید باعث بیداری افکار و بصیرت ملت ایران است.

از دست رفتن مجاهد وطن پرست و انقلابی چون شهید فخری زاده دل های مردم ایران را خونین کرده است اما تجربه‌ی بالا رفتن متقاضیان تحصیل رشته‌ی هسته ای بعد از ترور های پیشین و یاد حماسه شکوهمند ملت ایران بعد از شهادت سپهبد سلیمانی قدم ها را برای مبارزه با نظام استکبار جهانی استوار تر و اشتیاق را برای روز جاء الحق و زهق الباطل روز افزون می‌کند.

فائزه رضاییان

انتهای پیام/ رض

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=94355
  • دیدگاه‌ها برای با ترور شخصیت های بزرگ ما، اسلام ما تایید می‌شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.