• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
3

ارتقاء سطح بهداشت عمومی جامعه نتیجه ی کاهش کشتار‌های غیر مجاز/باید مانع قاچاق و خروج دام از کشور شد

  • کد خبر : 136687
  • 06 آذر 1400 - 9:02
ارتقاء سطح بهداشت عمومی جامعه نتیجه ی کاهش کشتار‌های غیر مجاز/باید مانع قاچاق و خروج دام از کشور شد

حجت الاسلام فلاحی از کشتارگاه دام همدان بازدید کرد و وی در این بازدید مسئله قاچاق را یکی از معضلات کشور دانست و گفت باید راهکار اساسی در سطح ملی برای آن پیدا شود. به گزارش عصرهمدان؛ حجت الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از کشتارگاه دام همدان بازدید […]

حجت الاسلام فلاحی از کشتارگاه دام همدان بازدید کرد و وی در این بازدید مسئله قاچاق را یکی از معضلات کشور دانست و گفت باید راهکار اساسی در سطح ملی برای آن پیدا شود.

به گزارش عصرهمدان؛ حجت الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از کشتارگاه دام همدان بازدید کرد.

حجت الاسلام فلاحی در این بازدید مسئله قاچاق را یکی از معضلات کشور دانست و گفت باید راهکار اساسی در سطح ملی برای آن پیدا شود.

فلاحی مسئله خروج دام از کشور را بسیار مهم دانست و افزود: باید مانع از خروج دام شد.

وی تامین گوشت مصرفی حلال و بهداشتی مردم را کاری بسیار ضروری و ارزشمند برای جامعه عنوان کرد و نظارت شرعی بر ذبح شرعی  را بسیار مهم دانست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تهیه غذای حلال در جامعه را موجب جلب اعتماد مردم، کاهش کشتار‌های غیر مجاز در حاشیه شهر‌ها و ارتقاء سطح بهداشت عمومی در سطح جامعه عنوان کرد.

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=136687
  • دیدگاه‌ها برای ارتقاء سطح بهداشت عمومی جامعه نتیجه ی کاهش کشتار‌های غیر مجاز/باید مانع قاچاق و خروج دام از کشور شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.