• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2

باید در آینده تجهیزات آتش نشانی ارتقا یابد تا بتوانند به شهروندان بهتر خدمت کنند+ تصاویر

  • کد خبر : 130719
  • 08 مهر 1400 - 9:08
باید در آینده تجهیزات آتش نشانی ارتقا یابد تا بتوانند به شهروندان بهتر خدمت کنند+ تصاویر

مراسم بزرگداشت روز آتش نشانی و ایمنی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر بهار، شهردار، مدیران ادارات، آتش نشانان و عموم مردم در محوطه آتش نشانی بهار پارک لاله برگزار شد. به گزارش عصرهمدان؛ ، در مراسم ۷ مهر روز آتش نشانی و ایمنی، مهدی مجیدی، شهردار بهار با تبریک این روز به آتش نشانان […]

مراسم بزرگداشت روز آتش نشانی و ایمنی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر بهار، شهردار، مدیران ادارات، آتش نشانان و عموم مردم در محوطه آتش نشانی بهار پارک لاله برگزار شد.

به گزارش عصرهمدان؛ ، در مراسم ۷ مهر روز آتش نشانی و ایمنی، مهدی مجیدی، شهردار بهار با تبریک این روز به آتش نشانان اظهار کرد: ۷مهر روز تجلی فداکاری و رشادت‌های آتش نشانهای متعهد است که در مقابله با انواع آتش سوزی ها، نجات محبوس شدگان در زیر آوار ساختمان ها علی رقم امکانات محدود شهرستان همیشه نیروهای جان بر کف و پیش قدم بوده اند و ایثار گرانه جان خود را به مخاطره می اندازند تا صحت و سلامت را برای هموطنان خود به ارمغان آورند و باید در آینده تجهیزات این ارگان ارتقا یابد تا بتوانند هر چه بهتر به شهروندان خدمت کنند.

مجیدی نیز عنوان کرد: دو پروژه پارکینگ شهروند و پارکینگ محوطه آرامستان همزمان با گرامیداشت این روز به بهره برادری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه شهر خوب ساختنی است نه یافتنی اظهار کرد: برای برخوردار شدن از شهر ایده آل وتوسعه یافته و درخور نیاز به همکاری شهروندان داریم و خوشبختانه رویکردهای خوبی داشتیم و در آینده از شهرهای پیشتاز خواهیم بود و نیازبه ایده های سازنده شهروندان و صاحب نظران هستیم و با همکاری همگی میتوانیم سرانه شهر بهار را توسعه دهیم.

در پایان مراسم تقدیر و اعطاء درجه به آتش‌نشانان ” مهدی صمدی مقدم، علی مهری، بهزاد امامی هویدا، مهدی قاسملو، مهدی بهاری موفق، سید باقر نیشابوری، عباس سرمدی اقبال، علی پرورش مراد، آرمان فدایی قادر” با حضور مسئولان شهر برگزار شد.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=130719
  • دیدگاه‌ها برای باید در آینده تجهیزات آتش نشانی ارتقا یابد تا بتوانند به شهروندان بهتر خدمت کنند+ تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.