• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
5

بازگشت کارخانه صنایع تبدیلی گوهر سهام ایرانیان (الوند سابق) شهرستان بهار به مدار تولید

  • کد خبر : 110185
  • 30 فروردین 1400 - 9:49
بازگشت کارخانه صنایع تبدیلی گوهر سهام ایرانیان (الوند سابق) شهرستان بهار به مدار تولید

کارخانه صنایع تبدیلی گوهر سهام ایرانیان (الوند سابق) در راستای جهش تولید و اقدامات دلسوزانه مسئولان استان و شهرستان بهار به خط تولید بازگشته و این از مهمترین اقداماتی بود که نقش به سزایی در اقتصاد شهرستان داشت. به گزارش عصر همدان؛ در مراسمی با حضور مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استاندارد ی، فرماندار شهرستان بهار […]

کارخانه صنایع تبدیلی گوهر سهام ایرانیان (الوند سابق) در راستای جهش تولید و اقدامات دلسوزانه مسئولان استان و شهرستان بهار به خط تولید بازگشته و این از مهمترین اقداماتی بود که نقش به سزایی در اقتصاد شهرستان داشت.

به گزارش عصر همدان؛ در مراسمی با حضور مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استاندارد ی، فرماندار شهرستان بهار و مدیرکل محیط زیست استان از کارخانه کارخانه صنایع تبدیلی گوهر سهام ایرانیان (الوند سابق) بازدیدی صورت گرفت.

کارخانه تبدیلی گوهر سهام ایرانیان تنها تولید کننده نشاسته سیب زمینی در کشور است که اقدام به راه اندازی انواع نشاسته های خام، اصلاح شده از مواد اولیه و مرغوب سیب زمینی و خمیر سیب زمینی نموده است.

همچنین این کارخانه تبدیلی بزرگترین خط تولید نشاسته و گلوکوز کشور از آرد گندم و تولید انواع نشاسته های اصلاح شده به روش اکسترودر است که راه اندازی و آمادگی عرضه انواع محصولات بر اساس تعریف مشتریان را اعلام می کند.

با توجه به از سرگیری فعالیت کارخانه صنایع تبدیلی گوهر سهام ایرانیان، برخی مشکلات و نیازها از جمله ساماندهی و حل مشکلات پسماند کارخانه، افزایش خط تولید و راه اندازی واحدهای مورد نیاز و همچنین تسهیل در روند واگذاری مجوز در جلسه ای با حضور مسئولان مطرح شد و مقرر گردید ادارات ذیربط در راستای مرتفع نمودن مشکلات برنامه ریزی لازم را مبذول دارند .

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=110185
  • دیدگاه‌ها برای بازگشت کارخانه صنایع تبدیلی گوهر سهام ایرانیان (الوند سابق) شهرستان بهار به مدار تولید بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.