• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
0

بازدید امام جمعه شهر بهار از ستاد انتخابات این شهرستان

  • کد خبر : 35933
  • 16 آذر 1398 - 8:43
بازدید امام جمعه شهر بهار از ستاد انتخابات این شهرستان

 امام جمعه شهرستان بهار از ستاد انتخابات شهرستان بهار و از روند ثبت نام داوطلبین نمایندگی بازدید نمود. به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام محمد علی ارزنده، امام جمعه شهر بهار عصر روز گذشته با حضور در ستاد انتخابات شهرستان بهار از روند ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جهت حوزه بهار […]

 امام جمعه شهرستان بهار از ستاد انتخابات شهرستان بهار و از روند ثبت نام داوطلبین نمایندگی بازدید نمود.

به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام محمد علی ارزنده، امام جمعه شهر بهار عصر روز گذشته با حضور در ستاد انتخابات شهرستان بهار از روند ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جهت حوزه بهار و کبودرآهنگ بازدید نمود.

وی در حاشیه این بازدید به جایگاه بسیار مهم نمایندگان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: همه افرادی که پا در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی میگذارند باید آگاه باشند که مسئولیت بسیار مهمی را برعهده خواهند گرفت چرا که در برابر اعتمادی که مردم به وی داشته اند مسئولیت بزرگی بر عهده ایشان خواهد بود .

امام جمعه بهار با خطاب به برگزارکنندگان انتخابات خاطر نشان کرد:مسئولیت و وظیفه تمام مسئولین و عوامل اجرایی انتخابات بسیار مهم است چرا که امانت داری و احترام به رای مردم مهمترین اساس برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور است.

حجت الاسلام ارزنده حضور مردم شهرستان بهار در این عرصه بزرگ سیاسی را برای سرنوشت کشور بسیار تاثیر گزار عنوان کرد و افزود: مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان بهار همچون گذشته با حضور پر شکوه خود در انتخابات علاوه بر انتخاب نماینده اصلح، نقش مهمی در پیشرفت کشور خود خواهند داشت و بی شک امید دشمنان را با یاس و نا امیدی تبدیل خواهند نمود.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=35933
  • دیدگاه‌ها برای بازدید امام جمعه شهر بهار از ستاد انتخابات این شهرستان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.