• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1

بازار فروشندگان لوازم‌التحریری که در سایه کرونا کساد شد

  • کد خبر : 129041
  • 28 شهریور 1400 - 8:32
بازار فروشندگان لوازم‌التحریری که در سایه کرونا کساد شد

قبل از شیوع کرونا، هرسال بازار اسدآباد در آستانه بازگشایی مدارس شور و حال دیگری داشت، اما باوجوداین ویروس و بلاتکلیفی برای بازگشایی مدارس، متأسفانه رغبتی برای خرید از سوی مردم نیست. به گزارش عصرهمدان؛ در آستانه دوسالگی کرونا در ایران و با تعطیلی مدارس و تبدیل‌شدن آن‌ها به مجازی، تقاضا برای خرید لوازم‌التحریر، کیف […]

قبل از شیوع کرونا، هرسال بازار اسدآباد در آستانه بازگشایی مدارس شور و حال دیگری داشت، اما باوجوداین ویروس و بلاتکلیفی برای بازگشایی مدارس، متأسفانه رغبتی برای خرید از سوی مردم نیست.

به گزارش عصرهمدان؛ در آستانه دوسالگی کرونا در ایران و با تعطیلی مدارس و تبدیل‌شدن آن‌ها به مجازی، تقاضا برای خرید لوازم‌التحریر، کیف و کفش، لباس فرم مدرسه از سوی خانواده‌ها کمتر شد و امسال هم در آستانه بازگشایی مدارس وضعیت کرونایی همچنان قرمز است و هنوز تکلیف دانش آموزان برای حضور در مدارس مشخص نیست!

قبل از شیوع کرونا، هرسال بازار اسدآباد در آستانه بازگشایی مدارس شور و حال دیگری داشت و اگرچه رضایتمندی نسبت به قیمت این اقلام نبود، اما بازهم خانواده‌ها رغبتی برای خرید داشتند.

حال با شیوع کرونا و در آستانه دو سالگی این ویروس منحوس و نامبارک، نزدیک به دو سال است که با مجازی شدن مدارس، دانش آموزان دیگر تقاضای لوازم‌التحریر و کیف و کفش و حتی لباس فرم مدرسه ندارند و خانواده‌ها هم خرید این اقلام را به فراموشی سپرده‌اند به همین دلیل بازار این صنوف کساد است.

محسن یاراحمدی، یکی از فروشندگان نوشت‌افزارها و لوازم‌التحریری شهر اسدآباد است که با گلایه‌مندی از وضعیت فروش لوازم‌التحریر می‌گوید: در شهرستان اسدآباد ۱۹ نفر دارای پروانه کسب هستند که از شروع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس با مشکل عدیده‌ای مواجه شدند.

وی گفت: متأسفانه الان نزدیک به دو سال است کرونا باعث رکود بازار و ورشکستگی مغازه‌ها شده که باعث آن باز نبودن مدرسه‌ها و مراجعه دانش آموزان به فضای مجازی است.

یاراحمدی با اشاره به اینکه درگذشته کتب درسی مقاطع تحصیلی راهنمایی و دبیرستان از طریق ما به دست دانش‌آموزان می‌رسید، گفت: از زمانی که فروش کتب درسی را از ما گرفتند و به مدارس واگذار کردند این در حالی بود که وقتی دانش‌آموز برای خرید کتاب می‌آمد، لوازم‌التحریر هم خرید می‌کرد.

سجادی ، رئیس اتحادیه لوازم‌التحریر شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به نارضایتی فروشندگان لوازم‌التحریری در قیمت اجناس، اظهار کرد: باید قیمت لوازم‌التحریر و نوشت‌افزارها از مبادی اصلی که ارسال می‌شود، با فاکتور باشد تا فروشندگان بتوانند با سود خاصی ان به فروش رسانده متضرر نشوند که متأسفانه قیمت روی کالا برای فروش مدنظر قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه با شیوع کرونا و به تعطیلی رفتن مدارس ضربه سنگینی به صنف لوازم‌التحریر وارد شد، افزود: دولت باید صنوف لوازم‌التحریر را حمایت کند و البته باید نظارت بر این صنوف هم صورت بگیرد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=129041
  • دیدگاه‌ها برای بازار فروشندگان لوازم‌التحریری که در سایه کرونا کساد شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.