• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3
معاون نظارت، بازرسی و حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت همدان:

بازار شب یلدا تحت نظارت است

  • کد خبر : 207313
  • 25 آذر 1402 - 11:55
بازار شب یلدا تحت نظارت است
معاون نظارت، بازرسی و حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه نظارت بر بازار شب یلدا از نیمه آذرماه آغاز شده است، گفت: نظارت‌ها بر بازار در دو نوبت صبح و بعدازظهر در سطح استان انجام می‌شود و مردم می‌توانند هرگونه تخلف را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

مرتضی بیدآبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه نظارت بر بازار شب یلدا در استان از نیمه آذرماه آغاز شده است، گفت: این نظارت‌ها با حضور ۱۵ تیم بازرسی از بررسی انبارها آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه از ۲۰ آذرماه با همکاری جهادکشاورزی، تعزیرات، مرکز بهداشت و دامپزشکی نظارت‌ها آغاز شده است، افزود: این نظارت‌ها بر آجیل و شیرینی، میوه و تره‌بار، تالار و رستوران و گل فروشی‌ها است.

معاون نظارت، بازرسی و حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت همدان ادامه داد: نظارت‌ها بر بازار در دو نوبت صبح و بعدازظهر در سطح استان انجام می‌شود.

بیدآبادی با اشاره به قانون خالص فروشی شیرینی تصریح کرد: از تیرماه به همه قنادی‌های استان همدان اعلام شده است که وزن جعبه شیرینی باید از وزن خالص شیرینی کسر شود و این نظارت با همکاری سازمان استاندارد با دقت انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: از مردم تقاضا داریم تا هرگونه تخلف مخصوصا در حوزه خالص فروشی شیرینی را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=207313
  • دیدگاه‌ها برای بازار شب یلدا تحت نظارت است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.