• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
4
یادداشت؛

بازار داغ تبلیغات انتخاباتی زودهنگام در اسدآباد

  • کد خبر : 207620
  • 28 آذر 1402 - 7:31
بازار داغ تبلیغات انتخاباتی زودهنگام در اسدآباد
امروز در یکی از سیاسی‌ترین شهرهای استان همدان هنوز مهر تأیید و یا رد صلاحیت افراد داوطلب مجلس شورای اسلامی نیامده، بازار تبلیغات زودهنگام‌شان داغ شده و کاروان تبلیغاتی به راه‌ اندختند، گویی هنوز نمی‌دانند بر کرسی که می‌خواهند تکیه بزنند، کارش قانونگذاری است و این اقدام آنان غیر قانونی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛امسال انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در ۱۱ اسفندماه پیش‌رو است و تقریباً حدود سه ماه کمتر به برگزاری آن باقی است.

بر اساس روز شمار انتخاباتی هنوز نتایج تأیید و یا ردصلاحیت افراد ثبت‌نامی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس اعلام نشده است این در حالی است که برخی از افراد داوطلب احتمالی مجلس تبلیغات انتخاباتی خود را به صورت چهره به چهره و حضور در منازل افراد و حتی در مساجد با رایزنی با مردم و گاهاً دهیاران در روستاها هم شروع کرده‌اند، گویی فراموش کرده‌اند این اقدام آنان غیرقانونی و به تبع برای حضور در مجلسی است که وظیفه‌اش قانونگذاری است، صد البته باید به این قانون پایبند باشند.

این تبلیغات زودهنگام در شهر اسدآباد که یکی از سیاسی‌ترین شهرهای استان همدان محسوب می‌شود، بیشتر به چشم می‌خورد؛ تا جایی که حضور اخیر آنان در مراسم‌های تشییع و وداع با شهید هم دیده شد و اینجا این سؤال مطرح است که آقایان تاکنون کجای این مراسمات بوده‌اند که در ایام نزدیک به انتخابات پیدایشان شده، اگرچه مردم هوشیارند و به خوبی این حضورهای معنادار را می‌فهمند.

این افراد داوطلب که هنوز مهر تأیید صلاحیت‌شان هم نرسیده و اعلام نشده، با ایجاد گروه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی از مردم التماس دعا دارند و دست یاعلی به سمت مردم دراز کرده‌اند و وعده و وعیدهایی هم می‌دهند که انجام شدن آن از دست‌شان خارج است و ممکن است بعداز منتخب شدن این جمله معروف را بگویند که «قانون به ما این اجازه را نمی‌دهد»!

حال سؤال این است این داوطلبان مجلسی که هنوز خبری از تأیید و یا ردصلاحیت‌شان نشده چرا به آن قانون احترام نمی‌گذارند مگر غیر از این است که می‌خواهند بر کرسی مجلس قانونگذازی تکیه بزنند!؟

جای بسی تعجب است آنانی که به همین راحتی قوانین را زیر پا می‌گذارند، چطور می‌توانند قانون بنویسید و قانون تصویب کنند، البته که مردم در انتخاب آینده‌شان با بصیرت و هوشیارترند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=207620
  • دیدگاه‌ها برای بازار داغ تبلیغات انتخاباتی زودهنگام در اسدآباد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.