• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

ایام الله فجر انقلاب، فرصتی مناسب برای تبیین بیشتر عملکرد نظام است

  • کد خبر : 44850
  • 01 بهمن 1398 - 13:51
ایام الله فجر انقلاب، فرصتی مناسب برای تبیین بیشتر عملکرد نظام است

 سید رسول حسینی گفت: ایام بزرگداشت دهه مبارک فجر فرصتی مناسب در راستای بیان اقدامات وعملکرد نظام و انقلاب برای عموم از سوی مدیران است. به گزارش عصر همدان؛ فرماندار تویسرکان پیش از ظهر امروز  در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شهرستان، اظهار کرد: دهه مبارک فجر، نشان دهنده رخدادی […]

 سید رسول حسینی گفت: ایام بزرگداشت دهه مبارک فجر فرصتی مناسب در راستای بیان اقدامات وعملکرد نظام و انقلاب برای عموم از سوی مدیران است.

به گزارش عصر همدان؛ فرماندار تویسرکان پیش از ظهر امروز  در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شهرستان، اظهار کرد: دهه مبارک فجر، نشان دهنده رخدادی عظیم است که نقطه پیروزی نهایی ملت در بهمن ۵۷ توسط مردم و با وحدتی مثال زدنی و وفاق جمعی شکل گرفت.

وی دهه فجر را دهه ای خاص و ویژه ای برای جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: هر ساله در این ایام بیش از پیش مردم با آرمان های انقلاب و نظام تجدید میثاق می کنند که آن را می توان در برگزاری مراسم های مختلف مشاهده کرد.

فرماندار تویسرکان افزود: ایام بزرگداشت دهه مبارک فجر فرصتی مناسب در راستای بیان اقدامات و عملکرد نظام و انقلاب برای عموم از سوی مدیران است.

حسینی تأکید کرد: اطلاع رسانی اقدامات دولت و نظام و همچنین مردمی کردن جشن های این دهه، اولویت و رویکرد ویژه ستاد دهه فجر در سال جاری باشد.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه های اجرایی هدف و اولویت کاریشان را کسب رضایت مردم قرار دهند، عنوان کرد: در این زمینه می طلب خدمت رسانی به موقع و سریع سرلوحه کار دستگاه ها قرار گیرد.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=44850
  • دیدگاه‌ها برای ایام الله فجر انقلاب، فرصتی مناسب برای تبیین بیشتر عملکرد نظام است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.