• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
1

اولین مرحله قرعه کشی فروش خودرو با نظارت سازمان حمایت/نتایج امروز اعلام می شود

  • کد خبر : 153990
  • 10 خرداد 1401 - 8:41
اولین مرحله قرعه کشی فروش خودرو با نظارت سازمان حمایت/نتایج امروز اعلام می شود

قرعه کشی نخستین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه روز گذشته دوشنبه نهم خرداد، تحت نظارت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان برگزار شد. طبق نظر سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، خودرو سازان و شرکت های مونتاژ کننده، محصولات خود را فقط در سامانه جدید تخصیص خودرو می توانند بفروش بگذارند. به گزارش عصر […]

قرعه کشی نخستین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه روز گذشته دوشنبه نهم خرداد، تحت نظارت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان برگزار شد. طبق نظر سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، خودرو سازان و شرکت های مونتاژ کننده، محصولات خود را فقط در سامانه جدید تخصیص خودرو می توانند بفروش بگذارند.

به گزارش عصر همدان؛ قرعه کشی نخستین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه روز گذشته دوشنبه نهم خرداد، تحت نظارت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان برگزار شد.

طبق نظر سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، خودرو سازان و شرکت های مونتاژ کننده، محصولات خود را فقط در سامانه جدید تخصیص خودرو می توانند بفروش بگذارند.

در اولین مرحله فروش خودرو در سامانه جدید و یکپارچه بیش از چهار میلیون متقاضی ثبت نام داشته اند.

نتایج این قرعه کشی بعد از ظهر امروز سه شنبه دهم خرداد در این سامانه به نشانی https://sale.iranecar.com/public/home قابل مشاهده است.

منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت عنوان کرد: از این پس به جای اینکه خودروسازان هر ۱۵ روز یک بار ۵ تا ۱۰ هزار خودرو به صورت مجزا عرضه کنند، هر سه یا چهار ماه یک بار بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار خودرو به متقاضیان عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=153990
  • دیدگاه‌ها برای اولین مرحله قرعه کشی فروش خودرو با نظارت سازمان حمایت/نتایج امروز اعلام می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.