• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2

انتخاب کاندیدای اصلح با شاخص های رهبری+تصاویر

  • کد خبر : 115103
  • 04 خرداد 1400 - 9:06
انتخاب کاندیدای اصلح با شاخص های رهبری+تصاویر

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ گفت: انتخاب کاندیدای اصلح و انقلابی از وظایف مردم است چرا که راهکار رفع مشکلات مردم انتخاب فردی با شاخص های مقام معظم رهبری است. به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ محمود بداغی، فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ در همایش پیاده روی بسیجیان این شهرستان اظهار کرد: امروز محور مقاومت خرمشهرها در پیش […]

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ گفت: انتخاب کاندیدای اصلح و انقلابی از وظایف مردم است چرا که راهکار رفع مشکلات مردم انتخاب فردی با شاخص های مقام معظم رهبری است.

به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ محمود بداغی، فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ در همایش پیاده روی بسیجیان این شهرستان اظهار کرد: امروز محور مقاومت خرمشهرها در پیش دارد و تفکر مقاومت و ایستادگی امروز از سنگ و چوب به تولید موشک رسیده است و گنبد آهنین اسرائیل را در هم کوبیده است.

وی با اشاره به تجربه تاریخی ملت ایران افزود: همواره در طول تاریخ این کشور نتیجه تفکر مقاومت بهتر از تفکر سازش بوده است.

بداغی موانع موجود در کشور را ماحصل تفکر سازش دانست و گفت:آزمون بزرگ انتخابات لیله القدر نظام است و حضور با بصیرت مردم در صحنه انتخابات تمامی موانع موجود را حل خواهد کرد و خلق حماسه ای دیگر در ۲۸ خرداد تمامی معادلات دشمن را برهم خواهد زد.

وی با اشاره به حربه های دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم اضافه کرد:دشمن با ایجاد یاس و نا امیدی در خصوص مشکلات کشور سعی در کمرنگ کردن انتخابات و بی اهمیت کردن این رویداد در بین مردم دارد.

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ مولّفه اقتدار نظام جمهوری اسلامی را حضور در انتخابات دانست و بیان کرد:مولّفه اقتدار نظام حضور پرشور در انتخابات و انتخاب رئیس جمهوری مقتدر و انقلابی و معتقد بر بر توان داخلی است.

وی در انتها با اشاره به انتخابات میان دوره ای مجلس در این شهرستان افزود:امروز مردم شهرستان کبودراهنگ با بصیرت کامل، فردی را انتخاب کنند که انقلابی واقعی در عمل و سوابق باشد و تمامی شاخص های مقام معظم رهبری را دارا باشد.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=115103
  • دیدگاه‌ها برای انتخاب کاندیدای اصلح با شاخص های رهبری+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.