• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

امت اسلام و فرزندان خمینی ویروس کودک کش صهیونیزم را نابود خواهند کرد

  • کد خبر : 67275
  • 02 خرداد 1399 - 12:58
امت اسلام و فرزندان خمینی ویروس کودک کش صهیونیزم را نابود خواهند کرد

به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس و سالروز فتح خرمشهر ، سازمان علمی و پژوهشی سپاه انصارالحسین (ع) همدان، اساتید، مخترعین و اعضای خانه نخبگان این استان با صدور بیانیه ای تقارن روز قدس با فتح خرمشهر را بیانگر پیوند عمیق آرمان قدس با ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی عنوان کردند.   به گزارش عصر […]

به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس و سالروز فتح خرمشهر ، سازمان علمی و پژوهشی سپاه انصارالحسین (ع) همدان، اساتید، مخترعین و اعضای خانه نخبگان این استان با صدور بیانیه ای تقارن روز قدس با فتح خرمشهر را بیانگر پیوند عمیق آرمان قدس با ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی عنوان کردند.

 

به گزارش عصر همدان؛ متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرینَ عَلَی الْمُؤْمِنینَ سَبیلاً

و خداوند تا ابد اجازه نداده که کافران کمترین سلطه‌ای بر مؤمنان داشته باشند (نساء ۱۴۱)

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یاد آور یک مناسبت مهم جهانی است که به ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در اولین سال پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ به عنوان روز جهانی قدس به ثبت رسید تا یکپارچگی و انسجام مسلمانان جهان را در حمایت از مبارزات مردم فلسطین با اشغالگران صهیونیست به منصه ظهور برساند. این ابتکار امام خمینی (ره) با هدف بسیج ملت های اسلامی در حمایت از فلسطین و ماندگاری و عدم فراموشی آن در وجدان های بشری، خلق شد تا روز قدس، روز تجلی وحدت، همبستگی و بیداری امت پیامبر خاتم (ص) در راه آزادی اولین قبله مسلمانان و مقابله با خطرات صهیونیسم و استکبار جهانی باشد.

اگر نگاهی به ۸ سال جنگ تحمیلی بیندازیم خواهیم دید که رزمندگان دوران دفاع مقدس با اقتداء به حضرت امام خمینی«ره» و با محوریت رکن رکین ولایت فقیه در سوم خرداد ۱۳۶۱ موفق به خلق حماسه‌ی بی‌بدیل فتح خرمشهر شدند، اینک همان فرزندان انقلاب اسلامی و نسل‌های بعد از آن، با تأسی به روح ایمان، خودباوری و اتکاء به خداوند قادر متعال، تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری «مدظله العالی» را سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند.

همانطور که مقام معظم رهبری بارها بیان فرموده‌اند راهپیمایی عظیم و پُرشکوه مردم در روز قدس، حرکت نمادین عظیمی بود که یقیناً در عرصه سیاست عالم و در مقابله با استکبار، تأثیرات عمیقی را باقی گذاشته است و خواهد گذاشت. این حرکت عظیم بین‌المللی همواره عامل تقویت امید و ایمان فلسطینیان و باعث خشم استکبار جهانی و صهیونیزم شده به نحوی که در روزهای منتهی به روز قدس اسرائیل غاصب وحشی گری خود نسبت به ساکنان فلسطینی را تشدید می‌کند.

شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان شکل روز قدس امسال را متفاوت از سال‌های گذشته نموده است. دشمنان اسلام امیدوارند که مراسم امسال به خاطر این بیماری برگزار نگردد اما امت اسلام و فرزندان خمینی می دانند که ویروس اصلی اسلام و جهان اسلام ویروس کودک کش صهیونیزم می باشد و تا نابودی آن دست از همدلی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین برنخواهند داشت .

معاونت علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان ، ضمن گرامیداشت یاد شهدای انتفاضه و یاد سردار رشید اسلام سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی که در راستای اهداف انقلاب ناجوانمردانه به دست تروریست‌های غربی به شهادت رسید ضمن توصیه به آحاد ملت شریف ایران به حضور همه جانبه در پویش‌های مختلف روز قدس در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از آحاد مختلف مردم به ویژه اساتید دانشگاه ها، مخترعین، دانشجویان و دانش آموزان دعوت می‌نماید بر اساس برنامه اعلامی گوش جان به سخنان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای سپرده و با تمام وجود در اجرای دستورات پیامبر گونه رهبر فرزانه انقلاب تلاش نمایند.

والسلام

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=67275
  • دیدگاه‌ها برای امت اسلام و فرزندان خمینی ویروس کودک کش صهیونیزم را نابود خواهند کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.