• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
0

امتحانات حضوری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است

  • کد خبر : 115367
  • 06 خرداد 1400 - 9:11
امتحانات حضوری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است

زهرا شعبانی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا امتحانات پایه نهم و دوازدهم با رعایت کامل پروتکل بهداشتی در حال برگزاری می باشد. زهرا شعبانی، مدیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ اظهار کرد: امتحانات نسبت به سالهای قبل تفاوت دارد و با توجه به شیوع ویروس کرونا، امتحانات پایه نهم […]

زهرا شعبانی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا امتحانات پایه نهم و دوازدهم با رعایت کامل پروتکل بهداشتی در حال برگزاری می باشد.

زهرا شعبانی، مدیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ اظهار کرد: امتحانات نسبت به سالهای قبل تفاوت دارد و با توجه به شیوع ویروس کرونا، امتحانات پایه نهم و دوازدهم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری می باشد و به همین منظور بازدید از حوزه های امتحانی با حضورفرماندار و مدیرآموزش و پرورش شهرستان بهار و کارشناسان جهت رعایت پروتکل های بهداشتی انجام میگیرد.

شعبانی تصریح داشت: ۴ حوزه امتحانی با ۴۵ نفر عوامل اجرایی در شهرستان بهار برای برگزاری مطلوب امتحانات نهایی باحضور ۴۰۰نفر دانش آموز دختر و پسر در این دوره از امتحانات در رشته های مختلف تحصیلی حضور دارند.

وی خاطر نشان داشت ۲۸حوزه امتحانی برای پایه نهم در سه بخش بهار، صالح آباد و بخش مرکزی با حضور ناظران بهداشتی در حال برگزاری امتحانات هستند و به جز پایه نهم و امتحانات نهایی دوازدهم همه امتحانات در کلیه دوره های تحصیلی بصورت غیر حضوری برگزار می گردد.

شعبانی همچنین عنوان داشت: تدابیر لازم جهت رفع مشکل روستائیان اتخاذ شده است که در صورت داشتن مشکل گوشی و خط اینترنتی امتحانات دیگر پایه های تحصیلی به صورت انفرادی در مدرسه برگزار شود.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=115367
  • دیدگاه‌ها برای امتحانات حضوری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.