• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
2

اقامه نماز عید سعید فطر در تویسرکان/ مؤمنانی که به سوی جایزه‌یشان شتافتند+تصاویر

  • کد خبر : 182377
  • 02 اردیبهشت 1402 - 12:05
اقامه نماز عید سعید فطر در تویسرکان/ مؤمنانی که به سوی جایزه‌یشان شتافتند+تصاویر

امروز همزمان با سراسر کشور دستان پر تنمای مردم مؤمن تویسرکان در لحظه لحظه های ناب عاشقی در درگاه احدیت و در قنوت بی نظیر نماز عید سعید فطر بالا رفته و آنان هماهنگ و یک صدا خواندند: “اللّٰهُمَّ أَهْلَ الْکِبْرِیاءِ وَالْعَظَمَهِ، وَأَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ … توفیق اقامه این نماز پرشکوه بی شک پاداش مؤمنانی […]

امروز همزمان با سراسر کشور دستان پر تنمای مردم مؤمن تویسرکان در لحظه لحظه های ناب عاشقی در درگاه احدیت و در قنوت بی نظیر نماز عید سعید فطر بالا رفته و آنان هماهنگ و یک صدا خواندند: “اللّٰهُمَّ أَهْلَ الْکِبْرِیاءِ وَالْعَظَمَهِ، وَأَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ … توفیق اقامه این نماز پرشکوه بی شک پاداش مؤمنانی که به سوی جایزه یشان شتافتند.

به گزارش عصرهمدان؛ امروز مردم خداجوی کشورمان پس از یک ماه روزه داریی خود را برای رفتن و اقامه نماز عید سعید فطر آماده کرده اند آن هم با حفظ و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، لباس های تمیز و آراسته خود را بر تن می پوشند و در بین راه تا رسیدن به محل برگزاری برپایی نماز پرشکوه این عید سعید تکبیر می گویند: “اللَّهُ أَکْبَرُ اللَّهُ أَکْبَرُ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ وَ اللَّهُ أَکْبَرُ اللهُ أَکْبَرُ وَلِلَّهِ الْحَمْدُ الْحَمْدُلِلَّهِ عَلَی مَا هَدَانَا وَلَهُ الشُّکْرُ عَلَی مَا أَوْلانَا”.

چه زیبا شاعری در وثف این عید عظیم سروده: ” عید فطر است و دلم غرق تماشاست/ یاد آن ماه عزیزی که به حق اوج تمناست/ سائل درگه عشقم که امید است بر آن/ هر چه طالب شوم از او همان لحظه مهیاست ”

امام جمعه تویسرکان: آن شور و حضور مردمی در مساجد، بعد از ماه رمضان نیز باشد

حجت الاسلام حسینی مجد در خطبه های نماز عید سعید فطر، با سفارش به تقوا، گفت: تقوا عنی دوری از نافرمانی و صیانت از نفس و پرهیز از گناه و مراقبت از اعمال نیک و بعد از ماه مبارک رمضان باید از این سرمایه و عباداتی که بهره مند شدیم مراقبت و محافظت کنیم.

وی اظهار کرد: بعد از تقوا عمل به فرایض و واجبات الهی را در پیش داشته باشیم و نماز که جزو مهمترین عبادات است را به ویژه در اول وقت اقامه کنیمف به گونه ای که در تمامی ابعاد زندگی فردی و اجتماععی ما آثارش جلوه کند.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه محبوبترین اعمال نزد خداوند خدا اقامه نماز اول وقت است، افزود: مساجد باید آن شور، اجتماع و گردش جمعیت را که در ماه مبارک رمضان داشت در ماه های بعدی نیز داشته باشد.

حجت الاسلام حسینی مجد تصریح کرد: نماز یاد خداست و سنگر و محور به مانند مسجد و نماز جمعه را باید حفظ کنیم چرا که جلوه ای از بندگی خداست که برکاتی دارد.

وی عنوان کرد: باید به مانند کشاورزی باشیم که از مزرعه ای که پرورش داده حمایت می کند، از چشم، گوش و زبان و اعمال خود که در ماه مبارک رمضان انجام داده ایم حفاظت کنیم.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=182377
  • دیدگاه‌ها برای اقامه نماز عید سعید فطر در تویسرکان/ مؤمنانی که به سوی جایزه‌یشان شتافتند+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.