• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
2

افزایش ۵۶ درصد اقامت مسافران نوروزی در اسدآباد نسبت به سال گذشته/ بازدید ۵۴۹ از موزه تاریخ و فرهنگ

  • کد خبر : 180856
  • 15 فروردین 1402 - 10:35
افزایش ۵۶ درصد اقامت مسافران نوروزی در اسدآباد نسبت به سال گذشته/ بازدید ۵۴۹ از موزه تاریخ و فرهنگ

رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان اسدآباد از بازدید ۵۴۹ نفر از موزه تاریخ و فرهنگ اسدآباد در ایام نوروز امسال خبر داد و گفت: هزار و ۶۱ نفر در اقامتگاه‌های رسمی و غیر رسمی این شهرستان در ایام نوروز اقامت داشتند که نسبت به سال گذشته ۵۶ درصد افزایش داشته است. کامران […]

رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان اسدآباد از بازدید ۵۴۹ نفر از موزه تاریخ و فرهنگ اسدآباد در ایام نوروز امسال خبر داد و گفت: هزار و ۶۱ نفر در اقامتگاه‌های رسمی و غیر رسمی این شهرستان در ایام نوروز اقامت داشتند که نسبت به سال گذشته ۵۶ درصد افزایش داشته است.

کامران اکبری‌شایگان، رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با ارائه گزارشی از خدمات سفر نورو ی امسال، اظهار کرد: از ۲۷ اسفند سال ذشته تا ۱۴ فروردین امسال به صورت رسمی و غیر رسمی هزار و ۶۱ نفر در اقامتگاه‌های این شهرستان اقامت داشتند که نسبت به سال گذشته ۵۶ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: مراکز اقامتگاه های رسمی ما شامل مجتمع باغ آرزوها ، سه بوم گردی ترخین آباد و ملحمدره و مهمانپذیر سطح شهر و غیر رسمی شامل مدرسه شهید سلیمانیان و پارک جنگلی و ملت و مهمانسرای ادارات بود.

رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان اسدآباد یادآور شد: تعداد ۵۴۹ نفر از موزه تاریخ و فرهنگ اسدآباد در ایام نوروز امسال بازدید کردند.

وی به ۷۵ مورد بازرسی و نظارت از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌های بین راهی شهرستان به صورت انفرادی و اکیپی توسط میراث فرهنگی با همکاری اماکن نیروی انتظامی، بهداشت و تعزیرات حکومتی در ایام نوروزی اشاره کرد.

اکبری‌شایگان بر پایی جشنواره پخت نان کلره چشمه قنداب، برپایی بازارچه صنایع دستی و محصولات خانگی در پارک ملت در ۱۵ غرفه با همکاری شهرداری، مسابقه عکاسی، برپایی نمایشگاه تذهیب و خوشنویسی، برپایی سیاه چادر در پارک ملت، مراسم استقبال از مسافران نوروزی، دو شاد پیمایی حاجی فیروز و موسیقی محلی در سطح شهر با همکاری شهرداری، سه کارناوال شادی در سطح روستاهای گردشگری ترخین آباد، ملحمدره، حبشی را از جمله برنامه‌های شاخص نوروزی امسال برشمرد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=180856
  • دیدگاه‌ها برای افزایش ۵۶ درصد اقامت مسافران نوروزی در اسدآباد نسبت به سال گذشته/ بازدید ۵۴۹ از موزه تاریخ و فرهنگ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.