• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
3

افتتاح پنج پروژه عمرانی ورزشی در استان، همزمان با هفته دولت

  • کد خبر : 162243
  • 26 مرداد 1401 - 9:02
افتتاح پنج پروژه عمرانی ورزشی در استان، همزمان با هفته دولت

علی حقیقی اظهار کرد: پنج پروژه عمرانی در هفته دولت افتتاح می شود که این افتتاح ها شامل خانه کبدی کبودرآهنگ، مینی چمن آبشینه، زمین چمن مصنوعی لتگاه، سالن ورزشی توچه غاز ملایر و سالن باستانی مریانج خواهند بود. به گزارش عصرهمدان؛ نشست هفتگی مدیر کل ورزش و جوانان با اصحاب رسانه در دفتر مدیر […]

علی حقیقی اظهار کرد: پنج پروژه عمرانی در هفته دولت افتتاح می شود که این افتتاح ها شامل خانه کبدی کبودرآهنگ، مینی چمن آبشینه، زمین چمن مصنوعی لتگاه، سالن ورزشی توچه غاز ملایر و سالن باستانی مریانج خواهند بود.

به گزارش عصرهمدان؛ نشست هفتگی مدیر کل ورزش و جوانان با اصحاب رسانه در دفتر مدیر کل برگزارشد.

علی حقیقی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در جمع ورزشی نویسان همدانی با بیان اینکه باید به هرآنچه که برای ورزش استان نیاز است بپردازیم، اظهار داشت: مشکلات زیادی در حوزه ورزش داریم‌ که باید به طور ویژه به آن ها ورود پیدا کنیم تا شاهد ارتقا همه جانبه باشیم.

وی افزود: دو استخر مریانج و الوند در اختیار اداره ورزش و جوانان است و مورد استفاده عموم قرار دارد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان افزود: پنج پروژه عمرانی در هفته دولت افتتاح می شود که این افتتاح ها شامل خانه کبدی کبودرآهنگ، مینی چمن آبشینه، زمین چمن مصنوعی لتگاه، سالن ورزشی توچه غاز ملایر و سالن باستانی مریانج خواهند بود.

حقیقی تاکید کرد: اعتبارات سفر ریاست جمهوری در حوزه ورزش قابل توجه است؛ ۱۸۴ میلیارد تومان در این سفر مصوب شده که این اعتبار، به پروژه های بالای ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی تعلق می گیرد؛ البته اعتبار مذکور، علاوه بر اعتبار ملی پروژه هاست.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: آسیب هایی که در استان همدان وجود دارد،ابتدا باید شناسایی و بعد مورد بررسی قرار گیرند. مبنا در حوزه جوانان، برگزاری دوره های مختلف و ارتباط با سمن ها است تا بتوانند به رفع مشکلات در حوزه جوانان بپردازند.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=162243
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح پنج پروژه عمرانی ورزشی در استان، همزمان با هفته دولت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.