• امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
0

افتتاح مجموعه ورزشی شهید مفتح روستای علوی ملایر

  • کد خبر : 154297
  • 12 خرداد 1401 - 9:52
افتتاح مجموعه ورزشی شهید مفتح روستای علوی ملایر

با حضور یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش، مجموعه ورزشی شهید مفتح روستای علوی ملایر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال افتتاح شد. به گزارش عصر همدان؛ یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش، صبح امروز در حاشیه بهره برادری از مجموعه ورزشی روستای علوی جمع خبرنگاران ملایر با اشاره به آخرین وضعیت طرح رتبه […]

با حضور یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش، مجموعه ورزشی شهید مفتح روستای علوی ملایر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش عصر همدان؛ یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش، صبح امروز در حاشیه بهره برادری از مجموعه ورزشی روستای علوی جمع خبرنگاران ملایر با اشاره به آخرین وضعیت طرح رتبه بندی معلمان اظهار کرد: لایحه رتبه بندی معلمان در حال طی اصول نهایی را در کمیسیون است.

وی افزود: اختلاف نظرات جزیی در بندهایی از این لایحه وجود دارد این که این موارد در در جلسه هفته آینده هیات دولت بررسی می شود و مبنای اجرای این طرح از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ است.

وزیر آموزش و پرورش با وضعیت کمبود نیروی انسانی تصریح کرد: در راستای رفع کمبود نیروی انسانی ۶۰ هزار نیروی انسانی از اسفند ماه ۱۴۰۰ وارد چرخه نظام تعلیم و تربیت شده است.

وی افزود: از این تعداد ۳۴ هزارو ۸۰۰ نفر از طریق آزمون استخدامی و ۱۵ هزار از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و ۲۶ هزار نفر از دانشجویان سال چهارم دانشگاه فرهنگیان هستند.

نوری با اشاره به مشکلات کمبود فضای آموزشی در استان همدان تصریح کرد: برای جبران کمبود فضای آموزشی و پایان پروژه های نیمه تمام در سطح استان همدان بررسی های لازم صورت گرفته و در سفر رئیس جمهور برای افتتاح و تکمیل این پروژه ها تصمیمات لازم گرفته می شود.

وی افزود: با افتتاح این پروژه ها بخشی از کمبود فضای آموزشی استان و شهرستان مرتفع می شود.

گفتنی است؛ مجموعه ورزشی شهید مفتح روستای علوی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال و در زیر بنای ۸۲۸ متر شامل زمین فوتسال، والیبال و بسکتبال به بهره برادری رسید.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=154297
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح مجموعه ورزشی شهید مفتح روستای علوی ملایر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.