• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
0

اعلام تغییرات زمان و شرایط آزمون استخدام آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰

  • کد خبر : 130335
  • 06 مهر 1400 - 9:37
اعلام تغییرات زمان و شرایط آزمون استخدام آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰

ناصر سلیمان زاده اظهار کرد: قرار بود آزمون استخدامی آموزش و پرورش در خرداد و تیر برگزار شود که به علت جابه‌جایی دولت عقب افتاده و به زودی در اولین فرصت اعلام عمومی می‌شود. به گزارش عصرهمدان؛ ناصر سلیمان زاده، رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش‌ و پرورش در گفتگو با […]

ناصر سلیمان زاده اظهار کرد: قرار بود آزمون استخدامی آموزش و پرورش در خرداد و تیر برگزار شود که به علت جابه‌جایی دولت عقب افتاده و به زودی در اولین فرصت اعلام عمومی می‌شود.

به گزارش عصرهمدان؛ ناصر سلیمان زاده، رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش‌ و پرورش در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: قرار بود آزمون استخدامی آموزش و پرورش در خرداد و تیر برگزار شود که به علت جابه‌جایی دولت عقب افتاده و به زودی در اولین فرصت اعلام عمومی می‌شود.

از سازمان اداری استخدامی کشور خواهش کرده‌ایم، سقف سنی پذیرش افراد واجد شرایط برای آزمون سال ۱۴۰۰ را یک سال افزایش دهد تا آنها که محدودیت سقف سنی دارند بتوانند در آزمون ثبت نام و شرکت کنند.

وی درباره اقدام آموزش و پرورش برای حل مشکل دارندگان «کارنامه سبز» گفت: متاسفانه امکان اقدام قانونی برای این افراد وجود ندارد و اگر این افراد بخواهند وارد آموزش و پرورش شوند، حتما باید در آزمون شرکت کند.

پیگیر اخبار و اطلاعیه های لحظه ای در خصوص زمان شروع و جزئیات ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۰ از طریق « پایگاه خبری عصر همدان »باشید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=130335
  • دیدگاه‌ها برای اعلام تغییرات زمان و شرایط آزمون استخدام آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.