• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2

اعطای سرتیپ دومی به فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) استان همدان

  • کد خبر : 68753
  • 11 خرداد 1399 - 16:21
اعطای سرتیپ دومی به فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) استان همدان

ولی بهاریان فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین ع به درجه سرتیپ دومی نائل آمد به گزارش عصر همدان؛ ولی بهاریان، فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین ع استان همدان از طرف فرمانده معظم کل قوا به درجه سرتیپ دومی نائل آمد. با توجه به لیاقت و شایستگی و رشادت‌های ولی بهاریان در مقام فرماندهی تیپ ۳۲انصارالحسین ع استان […]

ولی بهاریان فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین ع به درجه سرتیپ دومی نائل آمد

به گزارش عصر همدان؛ ولی بهاریان، فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین ع استان همدان از طرف فرمانده معظم کل قوا به درجه سرتیپ دومی نائل آمد.

با توجه به لیاقت و شایستگی و رشادت‌های ولی بهاریان در مقام فرماندهی تیپ ۳۲انصارالحسین ع استان همدان این درجه به وی اعطا شد.

بهاریان پیش از این سرهنگ تمام بود که به دلیل توانمندی ها و شایستگی هایش از طرف رهبر انقلاب (فرمانده معظم کل قوا) به سرتیپ دومی رسید.

ولی بهاریان، فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان در حکمی از سوی سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران به درجه سرتیپ دومی ارتقاء یافت.

در بخشی از متن این حکم آمده است:

«اینجانب نیل به درجه سرتیپ دومی جنابعالی را که از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به پاس شایستگی، توانمندی، ایثار و تلاش در راه انجام وظایف مقدس پاسداری تصویب گردیده است، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

از درگاه ایزد منان ترفیع درجات معنوی و توفیق جنابعالی را در راه انجام وظیفه تحت رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) خواهانم.»

با سرتیپ دومی ولی بهاریان استان همدان دارای چهار سرتیپ دوم است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=68753
  • دیدگاه‌ها برای اعطای سرتیپ دومی به فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) استان همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.