• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
1

اصلاح طلبان با دشمنان نظام هم نوایی نکنند/ لزوم مراقبت در برابر سیاه نمایی و توطئه دشمنان

  • کد خبر : 153994
  • 10 خرداد 1401 - 8:56
اصلاح طلبان با دشمنان نظام هم نوایی نکنند/ لزوم مراقبت در برابر سیاه نمایی و توطئه دشمنان

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی گفت: علاوه بر دشمن که توقعی از او نیست در داخل کشور هم برخی از عوامل اصلاح طلب آمدند این حادثه ریزش ساختمان در آبادان را به عنوان نقطه ضعف دولت و نظام حساب کردند. در حالی که این ساختمان در دولت های گذشته و عوامل اصلاح طلب ساخته شده […]

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی گفت: علاوه بر دشمن که توقعی از او نیست در داخل کشور هم برخی از عوامل اصلاح طلب آمدند این حادثه ریزش ساختمان در آبادان را به عنوان نقطه ضعف دولت و نظام حساب کردند. در حالی که این ساختمان در دولت های گذشته و عوامل اصلاح طلب ساخته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی، امام جمعه نهاوند در گفتگو با عصر همدان؛ گفت: جان باختن هموطنان در حادثه فرو ریختن ساختمان آبادان ناراحت کننده بود و این حادثه ناگوار را تسلیت می‌گوییم.

وی اظهار داشت: باید کار اساسی شود و محکم کاری شود و سرهم بندی خلاف عقل و شرع است و گاهی این نتیجه را می دهد که چندین خانواده داغدار می شوند.

امام جمعه نهاوند افزود: عواملی به خاطر پول و درآمد زیاد ساختمانی غیر استاندارد د را ساخته اند و ۳۰ خانواده را داغدار کردند و خساراتی به بار آوردند.

وی بیان داشت: اینطور حادثه هایی در همه جای دنیا اتفاق می افتد در آمریکا و دیگر جاها هم اتفاق افتاده ولی دشمنان کشور ما، این را چماق کردند بر علیه کشور و نظام و مدام در حال تخریب و سیاه نمایی هستند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: ناراحتی این است که علاوه بر دشمن که توقعی از او نیست در داخل کشور هم برخی از عوامل اصلاح طلب آمدند این حادثه را به عنوان نقطه ضعف دولت و نظام حساب کردند.

وی ادامه داد: این اظهارات در حالی است که اگر این عوامل عقل داشته باشند می دانند که این ساختمان امسال ساخته نشده و در دولت های گذشته و در دوره اصلاحات ساخته شده است.

امام‌جمعه نهاوند بیان داشت: مسئولانی هم که دستگیر شده اند افرادی مربوط به دوره گذشته است ولی در عین حال این عوامل اصلاح طلب کاری به این موارد ندارند و این حادثه را بر علیه دولت و نظام چماق کرده اند.

وی افزود: باید هوشیار باشیم و حواسمان باشد دشمن و شیطان بزرگ می خواهد همه کاسه و کوزه ها را بر سر نظام بشکند و تخریب و سیاه نمایی کنند و این خاصیت دشمنی آنها است.

حجت الاسلام مغیثی ادامه داد: دشمن کوچکترین مسائل کشور را بزرگ جلوه می دهد و موفقیت های بزرگ کشور را نادیده می گیرد.

وی در پایان گفت: امیدوارم مردم ما با جهاد تبیین بتوانند این توطئه‌ دشمن را خنثی کنند و با روشنگری و بیان واقعیت نسل جوان را از افتادن در دام شیطان حفظ کنیم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=153994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. .
    محمدصادق جوادی‌حصار اصلاح‌طلب گفت: جمهوری اسلامی چوب دانای کل‌پنداری خود را می‌خورد.

    آقای جوادی،
    توهم دانای کل‌پنداری را شما که التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه دارید ایجاد کرده‌اید مادامی‌که بر آن پابندید احتراز جمهوری اسلامی از خیانت و جنایت و فساد از محالات است.
    آنکه چشمش پی عیب دگران است چهار، چون به عیب خودش افتاد نظر کور آمد.
    کردم انگشت ز عیب دگران تا کوتاه، سالم انگشت من از خانه‌ی زنبور آمد.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    ۱- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    ۲- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.