• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

اسکان ۲۰۰ نفر مسافر در تعطیلات نوروزی در مدارس اسدآباد/ دو مدرسه مجری طرح اعتکاف علمی شدند

  • کد خبر : 180556
  • 08 فروردین 1402 - 11:44
اسکان ۲۰۰ نفر مسافر در تعطیلات نوروزی در مدارس اسدآباد/ دو مدرسه مجری طرح اعتکاف علمی شدند

سجاد محمدی‌شمیم از اسکان ۲۰۰ نفر مسافر در تعطیلات نوروزی در مدارس اسدآباد خبر داد و گفت: در طرح اعتکاف علمی مدارس شهید آذرمی و شهید سلیمانیان مجری این طرح بودند و دانش‌آموزان برای آمادگی کنکور ۱۴۰۲ می‌تواننداز آن بهره ببرند. سجاد محمدی‌شمیم، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ […]

سجاد محمدی‌شمیم از اسکان ۲۰۰ نفر مسافر در تعطیلات نوروزی در مدارس اسدآباد خبر داد و گفت: در طرح اعتکاف علمی مدارس شهید آذرمی و شهید سلیمانیان مجری این طرح بودند و دانش‌آموزان برای آمادگی کنکور ۱۴۰۲ می‌تواننداز آن بهره ببرند.

سجاد محمدی‌شمیم، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون حدود ۲۰۰ نفر مسافر نوروزی تا ششم فروردین در مدارس این شهر اسکان پیدا کردند.

وی گفت: ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان اسدآباد در مدرسه شبانه‌روزی شهید سلیمانیان مستقر شده که البته دو مدرسه شهید آذرمی و شهید خزاعی نیز آمادگی پذیرایی و اسکان از مهمانان نوروزی شهرستان دارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در خصوص اجرای طرح اعتکاف علمی در مدارس اسدآباد خاطرنشان کرد: در حال حاضر مدارس شهید آذرمی و شهید سلیمانیان محری این طرح بوده که دانش اموزان می‌توانند با مراجعه به مدیران مدارس از این طرح استفاده کنند.

وی افزود: این طرح در راستای آمادگی دانش‌آموزان برای کنکور ۱۴۰۲ است که آنان از فضای مدرسه برای این امر بهره ببرند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=180556
  • دیدگاه‌ها برای اسکان ۲۰۰ نفر مسافر در تعطیلات نوروزی در مدارس اسدآباد/ دو مدرسه مجری طرح اعتکاف علمی شدند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.