• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
7
مدرس حوزه و دانشگاه تاکید کرد:

اسرائیل دست نشانده آمریکا

  • کد خبر : 202585
  • 08 آبان 1402 - 13:05
اسرائیل دست نشانده آمریکا
مدرس حوزه و دانشگاه گفت: آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم رژیم کودک‌کش اسرائیل را در فلسطین ایجاد کرد.

حجت الاسلام محمد وحیدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان» گفت: آمریکا در جنگ جهانی دوم با درست کردن بمب‌های اتمی باعث شد بقیه کشورها از آمریکا حساب ببردند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها همه را پایین‌تر از خودشان می‌دانستند و انگلیسی‌ها بسیار نژاد پرست و خودشان را نژاد برتر می‌دانند گفت: صهیونیست معتقد است انسان‌های غیر یهود حیوان‌هایی هستند که برای خدمت به یهود خلق شدند.

وحیدی ادامه داد: شخصیتی مثل امام‌خمینی به میدان آمد و شروع کردند بحث انقلاب را مطرح کردند.

مدرس حوزه و دانشگاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی تشکیل شد و بعضی‌ها فقط این را در حد یه تغییر حکومت در ایران می‌دانند، اظهار کرد: این تغییرات در دنیا بسیار بزرگ بود که نمونه آن شیخ‌ زکزاکی است که در کشور خودش بعد از ۴۰ سال از انقلاب ،حدود ۲۰ تا ۲۵ میلیون شیعه تربیت کرده است.

وحیدی با بیان اینکه سال ۸۸ بحث براندازی نظام جمهوری به ایران کلید خورد و عده‌ای از مردم را با شایعات و دروغ‌ها به میدان کشاندند و خطرهایی برای نظام ایجاد کردند گفت: پیام شیخ زکزاکی این بود که به رهبر انقلاب بگویید شما ۲۵ میلیون یار دارید و می‌توانید روی ماحساب کنید.

وی با اشاره بر سخنان حضرت آقا که پیچ تاریخی دنیا در حال عوض شدن است گفت: جنگ امروز،جنگ رسانه است و دشمن شایعاتش را در این محیط منتشر می کند مدرس حوزه و دانشگاه در پایان گفت: هرچند تلاش ما برای معرفی این انقلاب خیلی خوب نبود اما تفکراتی دارد شکل می‌گیرد و تازه مسلمانانی از کشورهای اروپایی و… به قم آمدند و مسلمان شدند.

 

انتهای پیام/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=202585
  • دیدگاه‌ها برای اسرائیل دست نشانده آمریکا بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.