• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خبر داد:

استقرار ۵۶۳ راهدار در راهدارخانه‌های همدان

  • کد خبر : 208735
  • 16 دی 1402 - 16:13
استقرار ۵۶۳ راهدار در راهدارخانه‌های همدان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه بارش برف در جاده‌های استان از صبح امروز آغاز شد، گفت: درحال حاضر ۵۶۳ راهدار در ۳۵ راهدارخانه و ۴۵ گردنه برفگیر در سطح استان آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به آمادگی صد در صدی راهداری در استان همدان، گفت: ۵۶۳ راهدار در نقاط مختلف استان مستقر شدند و آماده خدمت‌رسانی به مردم برای تردد راحت‌تر هستند.

وی با بیان اینکه این تعداد نیرو با ۳۱۳ ماشین راهداری در نقاط برف‌گیر استان مستقر هستند، افزود: در حال حاضر ۳۵ راهدارخانه و ۴۵ گردنه برفگیر در سطح استان داریم که مهمترین گردنه‌ها زاغه، اسد آباد و سوباشی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت جوی و پیش‌بینی از بارش‌ها، نیروها را در مناطقی که بارش بیشتری دارند مستقر کرده‌ایم.

آهکی با اشاره به اینکه تریلی و ماشین آلات جابه‌جا کننده برای مواقع ضروری آماده است، تصریح کرد: هر زمان نیاز باشد دستگاه منتقل می‌شود هرچند در هر راهدارخانه دستگاه‌ها بیشتر از تعداد مورد نیاز مستقر هستند.

وی در پایان با بیان اینکه از مردم توقع دارند از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، گفت: رعایت مسائل ایمنی از جمله داشتن زنجیر چرخ، بخاری سالم، پرف‌ پاک‌کن سالم و بنزین خودرو از نکاتی است که مردم باید به آن توجه داشته باشند.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208735
  • دیدگاه‌ها برای استقرار ۵۶۳ راهدار در راهدارخانه‌های همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.