• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
1
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند خبر داد:

استقبال شهروندان نهاوندی از اجرای برنامه‌های فرهنگی

  • کد خبر : 203906
  • 21 آبان 1402 - 8:36
استقبال شهروندان نهاوندی از اجرای برنامه‌های فرهنگی
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با حضور سخنرانان مطرح کشوری و استقبال شهروندان نهاوندی خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» گفت: با همکاری و مشارکت تشکل‌های دینی و نهادهای مردمی خورشید فعالیت‌های تأثیرگذار فرهنگی در شهرستان نهاوند تابیدن گرفته است.
وی با ارائه گزارشی از عملکرد تبلیغات اسلامی در هفته‌های اخیر افزود: در طول دوماهه مهر و آبان حجم وسیعی از گفتمان‌های دینی (بیش از ۵۰ جلسه) در سطح مدارس و آموزشگاه‌های شهرستان برگزار شد و جلسات پرسش و پاسخ در بین دانش آموزان و جلسات پاسخ به مسائل و شبهات اعتقادی برگزار شد.
گروسی افزود: جهت استفاده از ظرفیت‌های مردمی و هیأت‌های مذهبی برنامه‌هایی طراحی‌شده است که مورد استقبال وسیع آحاد مردم قرارگرفته است و چندین سخنران مطرح کشوری در روزهای اخیر به نهاوند سفرکرده‌اند.
وی به تعدادی از این سخنرانان اشاره کرد و گفت: این سخنرانان شمال دکتر عالی، دکتر سید حسن آقامیری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دانشمند و مداحان اهل‌بیت حاج حسین سیب سرخی و کربلایی سجاد محمدی هستند.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند اظهار داشت: با نظرسنجی و ارزشیابی برنامه‌هایی ازاین‌دست و با لطف و یاری خداوند متعال برنامه‌های اجراشده مورد استقبال آحاد مردم خصوصاً نسل جوان و نوجوان قرار گفته است.
گروسی افزود: در شهرستان نهاوند بیش از ۸۰ نفر از طلاب و مبلغین توانمند به امر مقدس تبلیغ مشغول می‌باشند و در مناطق روستایی و کم برخوردار نیز فعالیت و عملکرد تبلیغی آن‌ها قابل‌تقدیر و ستایش است.
وی ادامه داد: در طول سه‌ماهه پایانی سال نیز حجم انبوهی از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی تدارک دیده‌شده و در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی پیرامون کیفیت برگزاری آن‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: هر جا به مردم، هیأت‌های مذهبی و تشکل‌های مردم‌نهاد اعتماد کنیم و از ظرفیت‌های بومی و محلی آن‌ها استفاده کنیم به همان میزان در رونق و پیشبرد اهداف فرهنگی و مقابله با تهدیدات فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی موفق خواهیم بود.

وی در ادامه اظهار داشت: برگزاری یادواره شهید احمد شوهانی و شهدای گمنام با سخنرانی دکتر سید حسین آقامیری، برگزاری مراسم باشکوه نسل سلیمانی‌ها با سخنرانی دکتر عالی و برگزاری محافل سخنرانی در مسجد جوانان و حوزه علمیه با سخنرانی خطیب توانمند حجت‌الاسلام دانشمند در طول یک‌ماهه اخیر در گستره شهرستان نهاوند برگزارشده‌اند.

گروسی در خاتمه ضمن تشکر از تشکل‌های دینی و مردم‌نهاد، ادارات و نهادهای دولتی هم‌تراز و هم سو با سازمان تبلیغات اسلامی از حمایت و پشتیبانی‌های امام‌جمعه مردمی شهرستان حجت‌الاسلام مغیثی و فرمانداری نهاوند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=203906
  • دیدگاه‌ها برای استقبال شهروندان نهاوندی از اجرای برنامه‌های فرهنگی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.