• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2

استقبال دانش آموزان نهاوندی از تزریق واکسن کرونا/ تزریق ۱۱۲ هزار دز واکسن در شهرستان

  • کد خبر : 130746
  • 08 مهر 1400 - 9:32
استقبال دانش آموزان نهاوندی از تزریق واکسن کرونا/ تزریق ۱۱۲ هزار دز واکسن در شهرستان

علی احسان خیشوند گفت: تاکنون بیش از ۳۰ درصد از دانش آموزان ۱۵ تا ۱۸ساله نهاوندی واکسن کرونا تزریق کرده اند. علی احسان خیشوند، رئیس مرکز بهداشت نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: تا امروز بیش از ۳۰ درصد از دانش آموزان ۱۵ تا ۱۸ ساله با مراجعه به پایگاههای تجمیعی واکسیناسیون کرونا […]

علی احسان خیشوند گفت: تاکنون بیش از ۳۰ درصد از دانش آموزان ۱۵ تا ۱۸ساله نهاوندی واکسن کرونا تزریق کرده اند.

علی احسان خیشوند، رئیس مرکز بهداشت نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: تا امروز بیش از ۳۰ درصد از دانش آموزان ۱۵ تا ۱۸ ساله با مراجعه به پایگاههای تجمیعی واکسیناسیون کرونا و مراکز خدمات جامع سلامت واکسن تزریق کرده اند و این روند خوب ادامه دارد.

وی اظهار داشت: همچنین از امروز دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله می توانند با مراجعه به سامانه سلامت و ثبت نام واکسن کرونا دریافت کنند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند افزود: تا امروز بیش از ۱۱۲ هزار دز واکسن در شهرستان نهاوند تزریق شده است و روند واکسیناسیون به خوبی در حال اجرا است و از شهروندان درخواست داریم هرچه زودتر واکسن خود را تزریق کنند.

وی بیان کرد: لازم است کلیه دانش آموزان که در این گروه سنی قرار دارند با مراجعه به پایگاههای تجمیعی یا مراکز خدمات جامع سلامت واکسن خود را تزریق نمایند.

خیشوند گفت: تا کنون ۵۵ درصد افراد واجد شرایط در شهرستان نهاوند دز اول واکسن کرونا را تزریق کرده اند و در ۱۷ مرکز خدمات جامع سلامت، ۷۸ خانه بهداشت روستایی و ۵ پایگاه تجمیع واکسیناسیون کار تزریق واکسن کرونا ادامه دارد.

وی افزود: تا کنون ۷۶ هزار و ۲۹۰ نفر در نهاوند دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند و بیش از ۳۶ هزار نفر نیز دو دوز واکسن را دریافت کرده اند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان شامل پایگاه شماره یک واقع در بخشداری قدیم تا ساعت ۲۴، پایگاه شماره دو خودرویی در استادیوم علیمرادیان در عصرها، مدرسه ابتدایی شاهد پسران، مرکز امید در محل دانشگاه غیر انتفاعی امید و درمانگاه شبانه روزی سلامت کار تزریق را انجام می دهند.

خیشوند اظهار داشت: بیش از ۱۵ هزار نفر جامعه هدف دانش آموزی در شهرستان هستند که در این چند روز بیش از ۲۷۰۰ نفر از این عزیزان برای تزریق واکسن اقدام کرده اند.

وی با دعوت از دانش اموزان برای تزریق واکسن گفت: با توجه به اینکه تزریق واکسن برای دانش آموزان ۱۲ سال به بالا امروز شروع شده است این عدد در روزهای آینده بیشتر می شود.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند در پایان افزود: خروج از پاندمی کرونا نیازمند ایمنی ۷۰ درصدی جمعیت است که این کار با زدن واکسن و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود که این امر مهم نیازمند همکاری و همیاری مردم است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=130746
  • دیدگاه‌ها برای استقبال دانش آموزان نهاوندی از تزریق واکسن کرونا/ تزریق ۱۱۲ هزار دز واکسن در شهرستان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.