• امروز : پنج شنبه - ۱۰ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 30 May - 2024
1

استفاده از هنرمندان بهاری در زیباسازی شهری

  • کد خبر : 91427
  • 17 آبان 1399 - 9:57
استفاده از هنرمندان بهاری در زیباسازی شهری

حسین فیض اللهی از اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت زیباسازی و مبلمان شهری بهار در سال جاری خبر داد و گفت: در راستای زیباسازی شهر از پتانسیل هنرمندان شهر استفاده خواهیم کرد. به گزارش عصر همدان، حسین فیض الهی، رئیس شورای شهر بهار به الزام توجه به خواسته های شهروندان تاکید کرد و گفت: […]

حسین فیض اللهی از اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت زیباسازی و مبلمان شهری بهار در سال جاری خبر داد و گفت: در راستای زیباسازی شهر از پتانسیل هنرمندان شهر استفاده خواهیم کرد.

به گزارش عصر همدان، حسین فیض الهی، رئیس شورای شهر بهار به الزام توجه به خواسته های شهروندان تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه توجه به مبلمان شهری و زیباسازی شهری یکی از درخواست های شهروندان می باشد،در ورودی‌های شهر به این امر توجه جدی شده است و در سطح شهر نیز اجرا خواهد شد.

فیض الهی درباره نصب المان های برقی در میانه بلوار کشاورز از پلیس راه تا میدان آزادگان گفت: این المان ها جلوه خاصی به شهر هدیه کرده و مسافرین را به خود جلب می‌کند؛ با توجه به پیاده‌روی شهروندان و خانواده‌ها در حاشیه بلوار کشاورز این مسیر بسیار تاریک و غیر قابل استفاده بود که با نصب پایه چراغ ها از میدان آزادگان تا پلیس راه این مسیر روشن شده است و در ابتدای سال آینده نیز با مفروش نمودن محل پیاده روی با موزاییک و تجهیزاتی از قبیل صندلی و وسایل ورزشی در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: خرید سطل های زباله و نصب روشنایی در پیاده راه امام تا اواخر امسال جزء برنامه‌های زیباسازی شهری می باشد.

رئیس شورای شهر بهار همچنین از همکاری و مشورات با هنرمندان شهر در زیباسازی شهر خبر داد و اذعان داشت: با مشورتی که با هنرمندان شهر اتخاذ شده، شهرداری و شورای شهر نسبت به ثبت نقاشی و زیباسازی برخی از دیواره های شهری اقدام خواهد کرد تا با جلوه شهری زیبا و با نشاط تر مواجه شویم.

وی اظهار کرد: در خصوص مبلمان شهری امسال اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده که این اعتبار سال آینده دو برابر خواهد شد.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=91427
  • دیدگاه‌ها برای استفاده از هنرمندان بهاری در زیباسازی شهری بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.