• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
0

از آشنایی نمازگزاران نماز جمعه با اپلیکیشن سامانه برق ایران (برق من) تا برپایی غرفه ی مدرسه انقلاب

  • کد خبر : 103520
  • 24 بهمن 1399 - 14:48
از آشنایی نمازگزاران نماز جمعه با اپلیکیشن سامانه برق ایران (برق من) تا برپایی غرفه ی مدرسه انقلاب

مردم در نماز جمعه این هفته شهر همدان با توجه به سالروز پیروزی انقلاب اسامی شاهد برپایی غرفه های مختلفی بودند. به گزارش عصر همدان، مردم در نماز جمعه این هفته شهر همدان با توجه به سالروز پیروزی انقلاب اسامی شاهد برپایی غرفه های مختلفی بودند. مهدی جهانگیری کارشناس مدیریت مصرف برق همدان در گفتگو […]

مردم در نماز جمعه این هفته شهر همدان با توجه به سالروز پیروزی انقلاب اسامی شاهد برپایی غرفه های مختلفی بودند.

به گزارش عصر همدان، مردم در نماز جمعه این هفته شهر همدان با توجه به سالروز پیروزی انقلاب اسامی شاهد برپایی غرفه های مختلفی بودند.

مهدی جهانگیری کارشناس مدیریت مصرف برق همدان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: باتوجه به ویروس منحوس کرونا و لزوم استفاده از خدمات غیر حضوری، شرکت توانیر اقدام به طراحی اپلیکیشن (برق من) جهت استفاده مردم و عدم حضور فیزیکی و مراجعات حضوری به ادارارت برق نموده است.

وی افزود: این اپلیکیشن توانایی های بسیار زیادی در بخش های خدمات مشترکین و برق امید و خاموشی ها دارد؛ مردم بدون مراجعه به ادارات برق استان میتوانند از خدمات بسیار گسترده این اپلیکیشن استفاده کنند.

روایات پوستر های ایران ۲۰ برگفته از کتاب سعود ۴۰ ساله با موضوع توضیح دستاورد های چهل سال انقلاب اسلامی توسط دانش آموزان انجمن اسلامی دیگر غرفه ای بود که در محوطه محل برگزاری نماز جمعه برپا شده بود.

هدف از این غرفه معرفی پیشرفت های کشور از بعد انقلاب اسلامی تا امروز، در حوزه های علمی، آموزش، توسعه انسانی، فناوری، صنعت و معدن. سلامت. کشاورزی و دیگر موضوعات است.

محمد امین ریاحی مقدم دانش آموز مدرسه علویان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی دستاورد های انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر میباشد.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی گسترش روز افزون تحریم های مختلف از سوی دشمنان، متخصصان دلسوز و جوان کشورمان را واداشت تا کمر همت در بی نیازی کشور از قدرت های جهانی ببندند و در این راه دستاورد های گوناگونی را در حوزه های مختلف از جمله صنعت دفاعی و نظامی کشور رقم بزنند.

ریاحی در ادامه بیان کرد: ساخت انواع بالگردها مانند بالگرد ضد تانک ۲۰۹۱ و تعمیر انواع هواپیما و بالگرد با کسب رتبه پنجم جهانی تنها بخشی از دستاوردهای صنعت هوایی است.

عضو انجمن اسلامی دانش آموزان با معرفی دیگر پوستر های این غرقه به پیشرفت های ایران اسلامی در زمینه های ساخت موشک های بالستیک و ماهواره های تحقیقاتی گفت: پیشرفت ایران در زمینه ساخت موشک های بالستیک و دور برد زمین به زمین، زمین به هوا و انواع موشک های دریایی مانند موشک ماهواره بر سفیر، شهاب، سجیل و موشک کروز بقدری شگفت انگیز بود که ایران را در ردیف معدود کشورهای دارنده تکنولوژی ساخت موشک های فوق دقیق سطح به سطح قرار داده است.

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=103520
  • دیدگاه‌ها برای از آشنایی نمازگزاران نماز جمعه با اپلیکیشن سامانه برق ایران (برق من) تا برپایی غرفه ی مدرسه انقلاب بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.