• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
4

ارائه خدمات صادقانه و خالصانه، روش همیشگی دولتمردان باشد

  • کد خبر : 125973
  • 03 شهریور 1400 - 8:34
ارائه خدمات صادقانه و خالصانه، روش همیشگی دولتمردان باشد

حجت السلام محمدعلی ارزنده در مراسم دیدار مسئولین شهربهار بمناسبت روز دولت اظهار کرد: ارائه خدمات صادقانه و خالصانه، روش همیشگی دولتمردان باشد به گزارش عصرهمدان؛ در اولین روز از هفته دولت، مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان بهار با امام جمعه این شهر دیدار کردند. حجت السلام محمدعلی ارزنده در این جلسه اظهار کرد: دولت […]

حجت السلام محمدعلی ارزنده در مراسم دیدار مسئولین شهربهار بمناسبت روز دولت اظهار کرد: ارائه خدمات صادقانه و خالصانه، روش همیشگی دولتمردان باشد

به گزارش عصرهمدان؛ در اولین روز از هفته دولت، مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان بهار با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

حجت السلام محمدعلی ارزنده در این جلسه اظهار کرد: دولت سیزدهم با تمام توان وارد کار شده و همه باید با اتحاد، یکپارچگی و وحدت، یاری گر دولت باشیم تا مشکلات مردم حل شده و در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم.

حجت الاسلام ارزنده با اشاره به آغاز هفته دولت، گفت: ارائه خدمات صادقانه و خالصانه و با مردم و برای مردم بودن، روش همیشگی دولتمردان باشد.

وی تصریح کرد: مسئولیت فرصت مغتنمی برای خدمتگزاری است و اگر مسئولی در این فرصت، خدمت نکرد و بهره نبرد، فرصت از دست خواهد داد.

در ادامه احسان قنبری، فرماندار بهار، رجایی و باهنر را الگوی تمام عیار سادگی و جوانمردی دانست و گفت: دوری از اسراف و تشریفات و سادگی اصل کار مدیران دستگاههای اجرایی قرار گیرد.

قنبری اضافه کرد: همزمان با هفته دولت در شهرستان بهار ۵۵پروژه با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۱۱۶ نفر افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=125973
  • دیدگاه‌ها برای ارائه خدمات صادقانه و خالصانه، روش همیشگی دولتمردان باشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.