• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3
دادستان همدان تاکید کرد:

اختلاط آب تالوار با آب‌های دیگر، راهکاری برای جلب ذائقه مردم

  • کد خبر : 206680
  • 18 آذر 1402 - 13:52
اختلاط آب تالوار با آب‌های دیگر، راهکاری برای جلب ذائقه مردم
دادستان همدان گفت: متولیان امر هرچه سریعتر برای رفع مشکل کیفیت آب این شهر چه از طریق اختلاط آب تالوار با آب‌های دیگر و چه ارائه راهکارهای عملیاتی برنامه‌ریزی شده، اقدام کنند.

به گزارش «عصر همدان» و به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان؛ «حسن خانجانی موقر» در راستای پیگیری وضعیت آب همدان با مدیران آب منطقه‌ای و آبفای استان، روند آزادسازی حریم و بستر رودخانه عباس آباد را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: این مهم درباره بخش‌های دیگر رودخانه هم سریعتر پیگیری و عملیاتی شود

وی در ادامه به نارضایتی و گله‌مندی عمده مردم شهر همدان نسبت به کیفیت آب شرب توزیع شده اشاره کرد و افزود: با توجه به گزارش‌های نهادهای نظارتی و بازرسی ها، آب همدان از نظر آرسنیک مشکلی ندارد، اما از جهت ارتقای کیفیت هم باید کاری انجام داد.

دادستان همدان همچنین تأکید کرد: بحران آبی چه بخواهیم چه نخواهیم منطقه را تهدید می کند، بنابراین باید با حفر چاه‌های غیر مجاز و برداشت‌های غیرمجاز با جدیت برخورد کرد.

خانجانی موقر تصریح کرد: یکی از این راه‌ها، تسریع در اجرای احکام قضایی، پلمب چاه‌های غیرمجاز است و انتظار می‌رود متولیان امر در سطح استان به جد در این باره، وارد فاز عملیاتی شوند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=206680
  • دیدگاه‌ها برای اختلاط آب تالوار با آب‌های دیگر، راهکاری برای جلب ذائقه مردم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.