• امروز : سه شنبه - ۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 28 May - 2024
1

برگزاری اجتماع دختران خورشید هشتم در همدان+ تصاویر

  • کد خبر : 154266
  • 12 خرداد 1401 - 9:47
برگزاری اجتماع دختران خورشید هشتم در همدان+ تصاویر

محسن مرتضایی گفت: به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، اجتماع دختران خورشید هشتم در همدان برگزار شد. محسن مرتضایی، مسئول روابط عمومی و رسانه شبکه جوانان رضوی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه اجتماع دختران خورشید هشتم همزمان با آغاز دهه کرامت در استان همدان برگزار شد گفت: این […]

محسن مرتضایی گفت: به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، اجتماع دختران خورشید هشتم در همدان برگزار شد.

محسن مرتضایی، مسئول روابط عمومی و رسانه شبکه جوانان رضوی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه اجتماع دختران خورشید هشتم همزمان با آغاز دهه کرامت در استان همدان برگزار شد گفت: این برنامه همراه با اهتزاز بزرگترین پرچم مزین به نام علی بن موسی الرضا بر فراز شهر همدان بود.

وی افزود: این برنامه به همت شبکه جوانان رضوی، شهرداری منطقه یک همدان و مجموعه های فرهنگی در گلزار شهدای پارک مردم همدان برگزار شد.

مرتضایی با اشاره به اهدا هدیه به هشت نفر از افرادی که اسم آن ها سیده معصومه بود یادآور شد: کمک هزینه سفر به مشهد مقدس نیز به ۲۰ نفر از بانوان اهدا شد.

مسئول روابط عمومی و رسانه شبکه جوانان رضوی ادامه داد: در این برنامه دختران یکی از مدارس استان همدان اقدام به اجرای چند قطعه سرود کردند.

وی در پایان گفت: اجرای سرود توسط گروه سرود اباصالح المهدی، مداحی و سخنرانی از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=154266
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری اجتماع دختران خورشید هشتم در همدان+ تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.