• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
4
فرماندار شهرستان کبودراهنگ:

آماده استقبال از زائران اربعین حسینی(ع) در کبودراهنگ هستیم

  • کد خبر : 193518
  • 24 مرداد 1402 - 9:31
آماده استقبال از زائران اربعین حسینی(ع) در کبودراهنگ هستیم
دومین جلسه ستاد اربعین حسینی(ع) شهرستان کبودراهنگ با حضور مسئولین در سالن جلسات فرمانداری کبودراهنگ برگزار شد.

به گزارش عصر همدان دومین جلسه ستاد اربعین حسینی با حضور مسئولین شهرستان کبودراهنگ در سالن جلسات فرمانداری کبودراهنگ برگزار شد .

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه کبودراهنگ اظهار داشت:اربعین حسینی(ع)هم اعتقادی و از هم باورهای دینی و شعائرسیاسی ماست.

وی افزود:مراسم بزرگ اربعین  تنها یک راهپیمایی ساده نیست بلکه یک رزمایش بزرگ دینی و اسلامی محسوب می‌شود که رسانه‌های دشمن با دروغ‌پراکنی و کوچک جلوه دادن این حرکت عظیم مردمی سعی در سانسور این رزمایش بزرگ جهان اسلام دارند.

در ادامه این جلسه مسلم غلامی  فرماندار ورئیس ستاد اربعین شهرستان کبودراهنگ گفت:خدمت به زائران امام حسین (ع)  فرصتی ارزشمند است که با برنامه ریزی لازم از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها،سمن‌های مذهبی و خیرین در راستای خدمت رسانی به زائرین عزیز استفاده خواهد شد.

غلامی اضافه کرد:با وجود مردمی بودن موکب‌های اربعین حسینی(ع)، دستگاه های اجرایی باید در فراهم کردن زیر ساخت‌ها و ارائه خدمات بهتر با آن‌ها همکاری های لازم را داشته باشند.

وی با توجه به اینکه ایام اربعین حسینی(ع) در فصل گرم سال است بیان کرد :باید سلامت در تامین آب شرب و موادغذایی در مواکب حسینی مورد توجه جدی و با نظارت مراکز بهداشتی انجام شود.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ در انتها خاطر نشان کرد: تعداد ۶ موکب در شهرستان بصورت شبانه روزی  آماده پذیرایی و خدمت رسانی در مسیر رفت و برگشت زائرین عزیز می‌باشند.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=193518
  • دیدگاه‌ها برای آماده استقبال از زائران اربعین حسینی(ع) در کبودراهنگ هستیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.